356speedster Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dette var en god ide, og for å linke det direkte til hardware, så er det flere og flere som bygger seg en HTPC i tilleg til sin "vanlige" maskin, og de skal jo brukes primært for å se på film. Jeg støtter forslaget 100% og ønsker meg samtidig en kategori for å diskutere Codec's. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg støtter forslaget 100% og ønsker meg samtidig en kategori for å diskutere Codec's. Det er en kategori for Codecs under Programvare. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg støtter forslaget 100% og ønsker meg samtidig en kategori for å diskutere Codec's. Det er en kategori for Codecs under Programvare. Ahhh.... Takk for tipset :-) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja. Det var et godt forslag. Støtter det. Kan jeg vise min bunnløse kunnskap om film. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja, et filmforum hadde vært kult. Det er mange spennende filmer på trappene for tiden, som jeg brenner etter å diskutere. Hitch Hiker's Guide to the Galaxy Hadde rett og slett vært nydelig om den filmen yter bøkene rettferdighet... Husker den BBC produksjonen som var for noen (mange) år siden... Uff og uff... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Filmforum blir det - det er opp og avgjort. Vi lanserer filmkategori samtidig med nytt forum. Må si jeg gleder meg, jeg også. Er en ihuga filmfan. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 siden jeg kommer med så gode forslag: kan dere fjerne bil delen i det nye forumet? Det er helt tåplig å ha et sånt forum der. Den kan jo legges under offtopic delen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Filmforum blir det - det er opp og avgjort. Vi lanserer filmkategori samtidig med nytt forum. Må si jeg gleder meg, jeg også. Er en ihuga filmfan. Er selv en stor filmfan, så dette ser jeg fram til Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ny side i hw nettverket og da eller .. film.no ? :wink: Jeg er ihvertfall positiv til forslaget Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 kan dere fjerne bil delen i det nye forumet? Tiltredes. Ikke det at bildelen plager meg, men hva gjør den her i utgangspunktet ? Når det gjelder film; Kan dere legge til en underkategori for gamle (les før f.eks 1975) filmer ? Hvordan skal emner sorteres under film ? Skal det bare være en stor uoversiktlig mølje, eller har dere begynt å tenke kategorier ? Gleder meg til nytt forum Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 kan dere fjerne bil delen i det nye forumet? Tiltredes. Ikke det at bildelen plager meg, men hva gjør den her i utgangspunktet ? Fordi amotor.no er en del av nettverket, og forumet er for nettverket og ikke bare hw.no. Hvorfor siden kom i utgangspunktet kan jeg ikke svare på, men det aner meg at en mod/admin var svært interessert i biler og motor, og dermed fikk klarsignal til å lage seg en liten side Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvordan skal emner sorteres under film ? Skal det bare være en stor uoversiktlig mølje, eller har dere begynt å tenke kategorier ? Gleder meg til nytt forum Tja som egne filmkatagorier kan kanskje følgende benyttes: (i synkende rekkefølge) "Dårlige Filmer" "Ekstremt dårlige filmer" "Verre enn verst" "Titanic" Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 "Dårlige Filmer" "Ekstremt dårlige filmer" "Verre enn verst" "Titanic" Eller for de av oss som liker å se på film : Nye filmer Gamle filmer Skuespillere Regissører Special effects Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ny side i hw nettverket og da eller .. film.no ? :wink: Jeg er ihvertfall positiv til forslaget "now i die, la resistans lives on" (bigger, longer and uncut på tv'n i går ) Fint forslag men tviler på at det er så lett og få opp i praksis. men hvorfor ikke? Film forum var en meget god idè helt klart. Gleder meg til 19 desember, når alle ahr våknet og diskuterer "atter en konge" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 "Dårlige Filmer" "Ekstremt dårlige filmer" "Verre enn verst" "Titanic" Eller for de av oss som liker å se på film : Nye filmer Gamle filmer Skuespillere Regissører Special effects Helt enig, og disse bør igjen deles inn i underkategorier igjen som filmes om begynner med a, b osv Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jepp! Jeg er for en film del på forumet, og med den nye forum strukturen etter oppgraderingen, så hadde det kansje hvert kjekt og skilt ut Musikk ifra Lyd, lydkort, høyttalere, musikk. For det blir ofte litt for mye Hifi prat der Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ny side i hw nettverket og da eller .. film.no ? :wink: Jeg er ihvertfall positiv til forslaget "now i die, la resistans lives on" (bigger, longer and uncut på tv'n i går ) Fint forslag men tviler på at det er så lett og få opp i praksis. men hvorfor ikke? Film forum var en meget god idè helt klart. Gleder meg til 19 desember, når alle ahr våknet og diskuterer "atter en konge" Eller 15.desember, førpremiere vettu (spektrum) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvorfor ikke bruke avforum ? - J Fordi det forumet (avforum) er det for det meste oppegående mennesker som poster i? Fordi ingen er tjent med at fjortissene her inne på hw.no skulle begynne å forsøple andre forum også? Fordi kvalitet er bedre enn kvantitet? Så for all del, lag en film-kategori på hw.no, slik at man forhindrer at fjortissene spres for mye til andre forum. Gjerd inn barnehagen! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvorfor ikke bruke avforum ? - J Fordi det forumet (avforum) er det for det meste oppegående mennesker som poster i? Fordi ingen er tjent med at fjortissene her inne på hw.no skulle begynne å forsøple andre forum også? Fordi kvalitet er bedre enn kvantitet? Så for all del, lag en film-kategori på hw.no, slik at man forhindrer at fjortissene spres for mye til andre forum. Gjerd inn barnehagen! HVid du ikke liker deg her, hva gjør du her da? Edit: bilde fjernet etter ønske fra andre forumdeltagere Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Mange av nerdsa som deltar på forumet her er sikkert intressert i gode filmer også. Kunne tenke meg en egen kategori der vi kunne diskutere filmer, anbefalle hverandre filmer etc. Jeg for min del er intressert i det. Noen andre? :smile: Støtter film forum :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå