Ni kon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Mange av nerdsa som deltar på forumet her er sikkert intressert i gode filmer også. Kunne tenke meg en egen kategori der vi kunne diskutere filmer, anbefalle hverandre filmer etc. Jeg for min del er intressert i det. Noen andre? Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er jeg også for, men ta den uttalelsen fra meg personlig - ikke som fra en moderator/admin/medlem av forumstyret. Lenke til kommentar
Jay Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvorfor ikke bruke avforum ? - J Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Trives meg godt i forumet til hw.no Her får jeg krangla litt, rost litt, fått svar på det jeg trenger, brilijert med min bunnløse kunnskap. Data / spill / film hører liksom sammen og da er det greit å ha alt på "et" sted Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er vel nok at jeg skirver; 100% hehe :wink: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, et filmforum hadde vært kult. Det er mange spennende filmer på trappene for tiden, som jeg brenner etter å diskutere. Hitch Hiker's Guide to the Galaxy, Constantine, Troy, Alexander, King Arthur (med Keira Knightley :hirr:) og mange flere jeg ikke kommer på i farten. Og før noen kommer og skriker ut om det: The Return of the King og Revolutions er heller ikke glemt. Men så er de rett rundt hjørnet også da . Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hyl!! Keira Knightley er, ja, bare helt mmmmmmmm til å spise opp:) Like gammal som meg også Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Enig at det burde vært et filmforum, eller aller helst en side med film her. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvorfor ikke bruke avforum ? - J Fordi det er så mye enklere å forholde seg til et forum Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Skal ta opp forslaget internt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 FLOTT!! Gi oss tilbakemelding da Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synes det burde vært en kategori for film, musikk (ja, jeg vet vi har hardware-kategorien) og TV i Off topic. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Vi vil komme med tilbakemelding om dette i løpet av et par dager. I mellomtiden fortsett gjerne diskusjonen. Jo flere som er interesserte i noe slik jo lettere blir det å ta en avgjørelse. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hadde ikke vert så dumt det nei, og er det plassmangel er det vel bare å vrake noen biler, skjønner ikke helt hva de gjør her uansett :o Lenke til kommentar
Murty Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hmm.. er vel imot dette forslaget.. jeg liker forsåvidt ikke å diskutere film.. Er lissom så nytteløst.. man har jo forskjellig filmsmak.. kommer bare til å bli mange krangler som det ikke finnes svar på, fordi vi har ulike oppfatninger. Men det jeg heller kunne tenkt meg var en egen katogori for filmproduksjon.. for det interesserer jeg meg for... Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er i høyeste grad enig i forslaget. Kommer dette med under hw.no kan jeg slutte å følge med på andre fora. I alle fall trappe ned. Gleder meg :wink: Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 En filmavdeling hadde ikke vært så ille nei. Så kan vi diskutere de heteste ( ),råeste og kuleste filmene på markedet. Eller bare trøste hverandre når noen har sett en (litt) for romantisk film. Eller som jeg vedder mye honning på at folk kommer til å ødelegge for andre med, å lage poster hvor de forteller handlingen, slutten eller noe annet avslørende av en film vi venter på eller ikke har sett enda. Med andre ord, SPOILER-EXTRAVAGANZA Men, joda støtter filmavdeling jeg. Bare folk holder en fin tone og ikke ødelegger lørdagskvelden min for daaaaaah, blir jeg sur :wink: Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Den ideen synes jeg ikke noe om, HW har sklid nok ut som det er. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja, er dette tatt opp internt nå? Eller må dere ha fler tilbakemeldinger fra brukerne? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 det ble tatt opp i det øyeblikket jeg nevnte det her. trenger bare litt tid så alle som skal får sagt sitt om saken, men hittil ser det lyst ut for et film / musikk forum. dette vil isåfall skje _etter_ forumbyttet og vil slettes hvis det ikke brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå