Gå til innhold

ønsker et eget film kategori

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, et filmforum hadde vært kult. Det er mange spennende filmer på trappene for tiden, som jeg brenner etter å diskutere. Hitch Hiker's Guide to the Galaxy, Constantine, Troy, Alexander, King Arthur (med Keira Knightley :hirr:) og mange flere jeg ikke kommer på i farten. Og før noen kommer og skriker ut om det: The Return of the King og Revolutions er heller ikke glemt. Men så er de rett rundt hjørnet også da :roll:.

Lenke til kommentar

hmm.. er vel imot dette forslaget.. jeg liker forsåvidt ikke å diskutere film.. Er lissom så nytteløst.. man har jo forskjellig filmsmak.. kommer bare til å bli mange krangler som det ikke finnes svar på, fordi vi har ulike oppfatninger.

Men det jeg heller kunne tenkt meg var en egen katogori for filmproduksjon.. for det interesserer jeg meg for...

Lenke til kommentar

En filmavdeling hadde ikke vært så ille nei.

Så kan vi diskutere de heteste ( ;) ),råeste og kuleste filmene på markedet. Eller bare trøste hverandre når noen har sett en (litt) for romantisk film.

Eller som jeg vedder mye honning på at folk kommer til å ødelegge for andre med, å lage poster hvor de forteller handlingen, slutten eller noe annet avslørende av en film vi venter på eller ikke har sett enda.

Med andre ord, SPOILER-EXTRAVAGANZA :roll:

Men, joda støtter filmavdeling jeg. Bare folk holder en fin tone og ikke ødelegger lørdagskvelden min for daaaaaah, blir jeg sur :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...