Gå til innhold

Playstation 3 Netverk problemer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en PS3 som jeg spiller gta 5 på og den blir jeg kastet ut av hele tiden når jeg spiller online. Jeg får spilt 12min kanskje også blir jeg kastet ut av netverket til PSN.

Jeg har nextgentel med hastighet 10ned og 5 opp. Gta 5 funker kjempe bra til 360 å, der blir jeg aldri kastet ut, men akkurat nå er det ps3 jeg spiller på og kommer til å bli der. Noen ideer?

en kompis av meg snakket om noen porter man kunne åpne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde å bli kastet ut fra GTA Online her om dagen også jeg har 8/1 linje fra Nextgentel(forbanna drit).

Jeg har lyst å skylde på Nextgentel, siden de har noen latterlige problemer til tider. Men siden du sier du ikke blir kasta ut når du spiller på Xboxen så vet jeg ikke.

Nextgentel den siste uka har jeg hatt vannvittige problemer med enkelte sider, som f.eks Youtube(greier ikke buffre reklamen så jeg kommer meg til videoen engang), tidligere var det Twitch.

Hadde også en periode i World of Warcraft der jeg ble disconnecta minst 1 gang i timen, og dette gikk over.

Etter sommeren får vi BKK Fiber her jeg bor, så jeg håper da at dette var problemer som lå hos Nextgentel.

Lenke til kommentar

Hadde nextgentel før og ble alltid kastet ut av første runden når jeg spilte BF: Bad Company 2.

Flaks viss jeg kom igjennom en hel runde før det skjedde. Når jeg først ble kastet ut så kunne jeg holde på i flere timer uten at jeg ble kastet ut, så skjønte aldri helt hva feilen var.

Byttet til Altibox, problem løst :)

Lenke til kommentar

ja ok. nå skal jeg flytte ut om 2 uker. da får jeg GET, sikkert bedre. ?

La oss håpe det. Jeg skal ihvertfall melde tilbake når jeg får BKK Fiber/Altibox om jeg merker at det fremdeles er problemer.

Du vil nok få en merkbar forbedring for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...