imZreed Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hei, noen som har noen enkle oppskrifter på hva jeg kan blande "Bombay Sapphire london dry" med? Har hørt at det er godt å kun blande med appelsinjuice? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Tonic water er jo ein klassiker. Sjølv foretrekker eg å blande gin med "surt" blandevatn, vanlig brus og juice blir for søtt og passer dårlig til krydderet i gin. Skal du blande med juice så ville eg prøvd med feks grapefrukt- eller sitronjuice. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Schweppes bitter lemon... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hva med tonic? Boombay sapphire er den ginen jeg vet om som har minst gin-smak. Kan vel blandes med det meste. Jeg har noen fine litt mer avanserte oppskrifter hvis du er interessert. Men da må du dra frem en shaker. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du kan lage Gin Tonic, Gin Russian, Gimlet, Gin Rickey, Southside you name it. Gin er i likhet med mange andre typer trippeldestilert en base i mange cocktailer samt at det kan blandes fint alene. Bombay Sapphire er en av de mer smakfulle 'billige' ginene. På typiske utesteder får man ofte servert Gordons selv om mange har Bombay stående tilgjengelig. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Bland med tonic og bruk agurk istedet for lime. Uslåelig! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du kan lage Gin Tonic, Gin Russian, Gimlet, Gin Rickey, Southside you name it. Gin er i likhet med mange andre typer trippeldestilert en base i mange cocktailer samt at det kan blandes fint alene. Bombay Sapphire er en av de mer smakfulle 'billige' ginene. På typiske utesteder får man ofte servert Gordons selv om mange har Bombay stående tilgjengelig. Jeg vil nå si at det er en av de mer smakløse ginene, men smaker jo ganske bra da, selv om den ikke er så sterk på smaken. Gordons vil jeg si at ofte er bedre å bruke i cocktails da den har litt mer egensmak evt. Tanqueray som er kanskje et bedre valg i en del drinker. Gimlet er nok min favoritt av enkle gin-drinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå