surfturf Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg synes personlig at SE har trege menyer. Hvordan er det med Samsung? Hvilke svakheter har samsungs menyer?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg synes de greie, det vil si at de er nokså rask.. untatt når du åpner spill/internett/eller "ny" mms melding... da kan de være litt trege pga. den loader.. men ikke inærheten så treg (ifølge meg) som SE Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg klarte overhodet ikke å bla trykke fortere enn skjermen oppdaterte seg i menyene på min V200.... T100 derimot (litt gammel nå da) hadde treig meny... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 er du ikke litt enig i at den loader litt når den kjører de greiene? vet at den er veldig rask imot andre telefoner; men det ultimate skulle ha vært en som ikke trengte å loade i det hele tatt :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 er du ikke litt enig i at den loader litt når den kjører de greiene? Loader hva? Hvilke greier? Aner ikke hva du snakker om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå