Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tung, kort pust, tett i nese.

waffless

Anbefalte innlegg

For 3 uker siden overdoserte jeg kokain, jeg konsumerte for mye på kort tid å det endte med puste problemer og smerte i brystet, svette og panikk. Senga var ett basseng neste morgen.

Dum som jeg er konsumerte jeg kokain igjen for 3 dager siden, jeg har fortsatt problemer med å puste "normalt" det er veldig tungt og jeg er tett i nesen, jeg har aldri hatt allergi før så jeg tror ikke det kan være grunnen, men kan jo helt klart være det også, det er veldig varmt og sommerlig ute nå.. Men dette skjedde altså etter kokain bruken den natten kombinert med alkohol og marihuana.

Hjertet mitt banker hardere en før også, kjennes ut som det må jobbe litt ekstra. Fikk nesten panikk i natt og måtte sette meg opp for å få puste skikkelig, veldig ubehagelig. Må ta dype drag som føles en km lang.

Side effektene til kokain er nettopp dette her, kanskje hjertet mitt for får lite oksygen, det kan føre til anfall har jeg lest

Jeg søker råd å ikke noe moral preken. Jeg er klar over situasjonen jeg har havnet i, og det er siste gang jeg rører dette helvetes dopet.

hilsen
wafles

Endret av waffless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, her er det viktig å sikre frie luftveier, så du kan jo prøve å skylle med litt nesedråper som er saltvann som du får i butikken.

Jeg forstår at du nøler med å oppsøke legehjelp dersom du har konsumert narkotika, men blir det for gale, så tror jeg ikke du har noe valg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk nesedråper som det er saltvann i, skal prøve. Skal til legen i dag, dette er for ubehagelig. kjenner att det er noe i hjertet, en følelse av noe. takk for tips!

Endret av waffless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...