Qwark Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har søkt meg grønn etter den fonten som brukes i filmen som "code" som ruller over skjermen deres og som brukes som texture på objekter noen ganger i filmen. er det noen som kan si meg ka den heter? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har søkt meg grønn etter den fonten som brukes i filmen som "code" som ruller over skjermen deres og som brukes som texture på objekter noen ganger i filmen. er det noen som kan si meg ka den heter?Matrix? Jeg lastet ned en font... Matrix-font... SKal se om jeg kan vise deg hvor dårlig den er. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Min bror, den jævelen, hadde en som var kulere... Jeg må opp på hans maskin litt. Skal legge inn en liten smakebit av den også! Der var den. Den fonten het Miltown, elns. Og den ligger her... Lenke til kommentar
informasjon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Eller så kan du kjøpe Final Cut for Mac. Der ligger den som teksteffekt til ett av programmene som følger med Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 tror ikke du får tak matrix koden som skrifttype , men du kan jo laste ned Matrix Code Emulator skjermsparer på download.com Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Toolshed: Fonten som er i coden i filmen og ikke Titlefonten den har eg funnet mange orginale av informasjon: har ikke mac , ikke en gang MacDonals Jibril2k: har sett den engang for en god stund siden, men finner den ikke igjen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, ok... Jeg skjønte det når jeg leste posten din omigjen, men gadd ikke forandre posten min... (fant ingen smileys som passet...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå