HyperPhreak Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei. Jeg lurer ganske enkelt på hva jeg trenger av hardware, kabler og software for å overføre video fra mitt nyinnkjøpte Canon MV-590 kamera til PC. Jeg trenger også hjelp til å velge vilket redigeringsprog jeg må kjøpe. Er en nybegynner så programmet må ikke være for avansert og ikke for dyrt heller. http://www.xd.no/asp/info.asp?p=11554&vnr=NO261133 Er dette en bra redigeringspakke for nybegynnere? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed Denne pakken har "alt": Det enkleste (og beste) nybegynner-redigeringsprogrammet som finnes, et FireWire PCI kort og kabel. EDIT: Ja, der fikk jeg linken din til å funke. :wink: Lenke til kommentar
HyperPhreak Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Ok, takk for hjelpa! Tror faktisk jeg kjøper pakka fra Komplett jeg. Den var ca. 4kr billigere enn hos XD. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ellers så har forumet en søkefunksjon der du finner maaaange tråder helt identiske til denne Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er denne pakka jeg også vil anbefalle deg. Vet at Elkjøp eller Lefdal kjørte tilbud på denne pakka for en stund siden. Ca 800-850 kr. Vet ikke hva de gjør nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg lurer ganske enkelt på hva jeg trenger av hardware, kabler og software for å overføre video fra mitt nyinnkjøpte Canon MV-590 kamera til PC. Du trenger en slik og et slikt. Lykke til :smile: Edit: Alt i en pakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå