Pontus12345 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg skal snart kjøpe meg ny lett mc, har sett på (honda nsr, aprilia sr og yamaha yzf. Jeg er ganske høy, så derfor trenger den med best plass! Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Da må du nesten ut å prøvekjøre. Men SVJV er Varadero noe med det bedre for de som er høy. Selv om det ikke er typen sykkel du ser etter. Forøvrig vil jeg anbefale deg å holde deg til kjente merkevarer som de du selv nevner. Styr unna KTM Duke (uansett trolig for liten for deg). Det er sykler laget i India, av deler fra India og Kina. Ekstremt dårlig kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Pontus12345 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg har sett på Varaderoen, og prøvekjørt den og synes den er veldig slapp og treig, til og med ikke veldig pen å se på... Endret 6. juli 2014 av Pontus12345 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Om den du kjørte var i OK stand, så tror jeg du blir skuffet med andre 125-er. Varaderoen er kjent for å gi relativt bra ytelse.Ja, så lenge vi snakker om 4t og utrimmet, selvsagt :-)Jeg har kjørt litt på tur med en som kjører en Varadero i original stand, og han holdt fint følge med oss som kjørte tung-sykkel...Utseende er vel som baken - delt - heldigvis. Lenke til kommentar
Pontus12345 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Ok, men hvilken av de jeg har nevnt er størst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå