Cell_v14 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 kan dere ikke snart teste Powercolor kortene, jeg har ventet i år og dager!!, er ikke dere alle enige, VI*!! vil gjerne se om PowerColor sin 9800PRO er bra!! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kanskje vurdere å poste denne tråden der den hører hjemme også da vel ? Tilbakemeldinger er det noe som heter. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lese retningslinjene for topic, kanskje? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 dersom du tenker igjennom hva du har gjort, før du velger å legge ut hva du har skrevet i en post. At hw.no er slakke med tester for tiden, er en ting, som gjerne du erger deg over. jeg erger meg over DEN STORE STYGGE TOPICEN DIN!!!; MED MASSE !?! ?!= IADFnOIFDKJN SBFDUHBEWLN FSK TEGN. enkelt og greit, tenk og Lese retningslinjene for topic, kanskje? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Cell_v14 kan dere ikke snart teste Powercolor kortene, jeg har ventet i år og dager!!, er ikke dere alle enige, VI*!! vil gjerne se om PowerColor sin 9800PRO er bra!! Power Color er jo blitt testet 10talls av andre steder på nettet også da! Mange som har hatt inlegg om det her også at dette var et bra søk. Søk på google så finner du sikkert mange tester. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Vær så snill å ikke brøl sånn... får vondt i hodet :wink: Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det holder at en eller to forteller han at han han har feil-posta og at Topicen var litt vell GAL! Ikke vits å poste bare for å få flere posts på nicket! Tenk dere om! Tim Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det holder at en eller to forteller han at han han har feil-posta og at Topicen var litt vell GAL! Ikke vits å poste bare for å få flere posts på nicket! Tenk dere om! Tim og det sier du? Hva gjorde du akkurat nå da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 offtopic: Nytt bilde appolox? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Samme spør jeg deg Oivind;) Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 STUVILDT med tester da!!!! TEST TEST TEST.... Hvorfor tester dere ikke selv da hvis dere er så nyskjerrige??? fy Fa*n Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Samme spør jeg deg Oivind;) Han ble vel lei av den smurfen sin da. AtW (som synes folk ikke skal skifte avatar hele tiden, jeg blir forvirret i hodet mitt) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tim Det holder at en eller to forteller han at han han har feil-posta og at Topicen var litt vell GAL! Ikke vits å poste bare for å få flere posts på nicket! Tenk dere om! Tim og det sier du? Hva gjorde du akkurat nå da? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 offtopic: Nytt bilde appolox? [offtopic] Jupp, lekte meg litt med webcam'en... [/offtopic] Ellers, hvis hw.no ikke tester powercolor9800, så må det da være noen av brukerne som kan gjøre det? Det ser ut som brukerne på dette forumet klarer å teste det meste så Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Samme spør jeg deg Oivind;) Klart jeg må ha et bilde av dama over alle damer på avarten ana sofia henao Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Samme spør jeg deg Oivind;) Klart jeg må ha et bilde av dama over alle damer på avarten ana sofia henao Hehe, noen av oss vil vel kanskje kreve at deler av ansiktet er med før det kan kalles ett bilde av en person, ikke bare ett bilde av en kroppsdel (eller to) . AtW Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hehe, noen av oss vil vel kanskje kreve at deler av ansiktet er med før det kan kalles ett bilde av en person, ikke bare ett bilde av en kroppsdel (eller to) . AtW Mens andre av oss derimot er enklere sjeler som krever full zoom på godsakene DrErling Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Og der stenges den posten. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg