Gå til innhold

TEST POWERCOLOR HARDWARE.NO!!!

Cell_v14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dersom du tenker igjennom hva du har gjort,

før du velger å legge ut hva du har skrevet i en post.

At hw.no er slakke med tester for tiden, er en ting, som gjerne du erger deg over.

jeg erger meg over DEN STORE STYGGE TOPICEN DIN!!!; MED MASSE !?! ?!= IADFnOIFDKJN SBFDUHBEWLN FSK TEGN.

enkelt og greit, tenk

og

Lese retningslinjene for topic, kanskje?
:yes:
Lenke til kommentar

Cell_v14

kan dere ikke snart teste Powercolor kortene, jeg har ventet i år og dager!!, er ikke dere alle enige, VI*!! vil gjerne se om PowerColor sin 9800PRO er bra!!

Power Color er jo blitt testet 10talls av andre steder på nettet også da!

Mange som har hatt inlegg om det her også at dette var et bra søk.

Søk på google så finner du sikkert mange tester.

Lenke til kommentar

Og der stenges den posten.

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...