PlatinumFlyer Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Når det gjelder Tv-kort skal du offisielt betale for det å. Husker jeg sjekket da jeg skaffet meg det. men som en artikkel i ITAvisen sa, de har ikke rett til å skke hva slags kort du har i PC'en! Dessuten har du ikke plikt,ihvertfall ikke offisielt, til å slippe inn kontrolørene! Og: En lisens per hustand! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Når det gjelder Tv-kort skal du offisielt betale for det å. Husker jeg sjekket da jeg skaffet meg det. men som en artikkel i ITAvisen sa, de har ikke rett til å skke hva slags kort du har i PC'en! Dessuten har du ikke plikt,ihvertfall ikke offisielt, til å slippe inn kontrolørene! Og: En lisens per hustand! Hvis noen snuker rundt på din tomt elns så har du rett til å jage dem / arrestere dem etc :-) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Anmelde dem faktisk... hvis ikke NrK har særstilling da... Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvis noen snuker rundt på din tomt elns så har du rett til å jage dem / arrestere dem etc :-) Tuller du eller? Borgervern/selvtekt er ikke tillatt i Norge. Så korrekt fremgangsmåte for å fjerne noen du vil ha fjernet, er å ringe politiet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 joda, man kan jage dem, så lange man ikke krenker eller skader vedkommende, ikke virker truende. i usa har du rett til å skyte de som er på eiendommen din, så lenge man ikke dreper, og har gitt en advarsel først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå