Gå til innhold

Minneprisene på vei opp (igjen)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Behovet for ny ram er liten når man har TwinMos DDR400 m/ Winbond BH-5 og nForce2, ingenting bedre har dukket opp :yes:

no kiddin`!

Hadde det bare vært overflod av BH-5 så hadde verdens oc-nerder levd lykkelig en stund fremover. Vi andre får nøye oss med CH-5 og andre ikke-fullt-så-råe brikker.

DrErling

Lenke til kommentar

Bahhhhhh!

Minneprisene er som regel lavest på sommeren mai juni juni. Kjøpte mine Twinmos 512Mb PC3200m/winbond til 700kr i sommer. Trur ikke jeg oppgraderer med 512Mb pc-4200 brikker nå til over 2000 kr :(:(:(

Kularn til sommeren 2004, så får en sikkert pc-4500 til 1300-1500 kr stk??

Men nå som denne nyheten kommer, så er det vel også nå legitimisert for norske webbutikker å skru opp prisen. Akkurat som når forståsegpåere sier at renta mulig vil stige :grumpy:

Lenke til kommentar

Syns også at prisene er for høye nå. Men var det ikke... forfjor kanskje at de trodde mange ville kjøpe RAM før jul at de produserte så innmari mye, men det var faktisk ikke så mange som kjøpte så prisen sank til "gi bort" pris til våren? Kan jo skje igjen :D

Lenke til kommentar
Står jo også at store brikker kan bli billigere da... nyheten var jo egentlig ganske positiv synes jeg...

Hvem gidder å kjøpe 128-256MB nå dersom 512-1024MB blir billigere enn dagens nivå...

Vell, mange som kjøper 2x256 for og utnytte doble minnekanaler, da 2x512 kan bli i dyreste laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...