Svigermors drøm Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 "Kjedelig" kamp i forhold til igår, men har til gjengjeld skikkelig spenning. Skikkelig spenning? Når var det spennende da? Et par halv-sjanser men har jo ikke skjedd en dritt omtrent. Pinlig av begge lag å ikke klare mer, selv om motstanderen er god så er det ikke en unnskyldning for å ikke få til noe som helst av interesse. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Spenning i form av nerve og slikt. I motsetning til igår, når kampen var over etter 20 min. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Næh, må det snart skje noe. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Kjeeeeeeeeeeedeeeeeeeeliiiiiiiiiiiig Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 super kjedelig virker som begge går for straffer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 super kjedelig virker som begge går for straffer Tror nok ingen av lagene vil ha straffekonk. De møter Tyskland som spilte 90, pluss at de har en dag mer å hvile Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Straffer er gøy da, men lenge vente til den tid kommer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Repeterer meg selv fra første: ZzzZZzz Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Var opp kl halv syv i dag, Vil ikke ha noen ekstra time please Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Ekstraomganger er dårlig nytt for prestasjonen på jobb imorra.. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Var opp kl halv syv i dag, Vil ikke ha noen ekstra time please Halv syv er ingen ting, jeg var opp klokka 04:45 i dag og samme i morgen.. Tror det blir ekstra omganger og så straffer. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 flere som håper at testikkelhodet scorer som bare faen og at nederland vinner vm? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Endelig litt spenning. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Skjønte han at den gikk i nettveggen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Sov til kl 13:30 i dag. Har ingen flere planer for i kveld, men oi mulig det starter skje noe? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Og jeg som tenke etter kvartfinalen: Jaja, nå får vi i hvert fall en jevn, spennende og fartsfylt semifinale nå som Nederland er der, og ikke det defensive Costa Rica! ... Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå