ahpadt Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Har lest i aviser at Aguero vil være klar. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har tippa Nederland, så da vinner nok Argentina..U Welcome Argentina :=) Hadde vært morro om Brasil sku møte på Argentina i bronsefinalen da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Har tippa Nederland, så da vinner nok Argentina..U Welcome Argentina :=) Samme mening og jeg tipper Holland vinne hele greia., Jeg mener at Tyskland ikke var så gode som mange mener. Jeg så ikke starten, men har hørt at de lyktes med alt de første minuttene. Det er sjelden et lag gjør det. Endret 9. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Tyskland var gode og effektive, men Brasil var så utrolig dårlige og gjorde masse feil. Taktikken fungerte ikke så de har bare seg selv å skylde på. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har tippa Nederland, så da vinner nok Argentina..U Welcome Argentina :=) Samme mening og jeg tipper Holland vinne hele greia., Jeg mener at Tyskland ikke var så gode som mange mener. Jeg så ikke starten, men har hørt at de lyktes med alt de første minuttene. Det er sjelden et lag gjør det. Tipper at til og med Australia eller Iran hadde slått det Brasil vi så i går kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 I dag er det på dagen 9 år siden en nederlender vant en etappe i Tour De France. En nederlender vant i dag. Ren tilfeldighet at de spiller semifinale på samme dag? Heia Nederland. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 håper på Nederland tipper jevn kamp, ikke som i går hvertfall 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Håper og tror på Nederland. Synes ikke at Argentina har overbevist noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Håper virkelig ikke Nederland vinner. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Håper virkelig Nederland vinner. Fixed. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Håper virkelig ikke Nederland vinner. Fixed. Fixed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Håper virkelig Nederland ikke vinner. Fixed. Fixed again. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Håper Nederland vinner. Fixed. Fixed again. Jau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Håper Nederland vinner ingenting. Fixed. Fixed again. Jau Jau jau. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nederland: Cillesen - De Vrij, Vlaar, Martins Indi - Kuyt, De Jong, Wijnaldum, Blind, Robben, Sneijder - Van Persie.Argentina: Romero - Zabaleta, Demichelis, Garay, Rojo - Enzo Pérez, Mascherano, Biglia, Lavezzi - Messi, Higuaín. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 4-3-3 Håper på et par mål i kveld! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Latterlig folk i studio. Når det er 9 mann bak ballen og du får den på 16m så skyter du derfra for å score. Alle hadde skutt mot lengste. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) 3-2 til Nederland. Misliker Arjen Robben sterkt og har ingenting til overs for flere av de andre spillerne heller, men tror Nederland gir en mer spennende finale enn hva Argentina vil gjøre mot Tyskland. Dessverre, men Nederland vinner. Endret 9. juli 2014 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Håper Nedland vinner... hvis det skjer har jeg nesten 10-doblet 500-lappen min (seier mot Brasil i går). Sjelden jeg frykter en eneste person på ett fotballag som jeg frykter Messi... at han er en trollmann med ballen er en ting men utrolige pasninger som åpner opp forsvar har han også. I tillegg visste jeg ikke før dette VM at han hadde en slik rå skuddfot... Endret 9. juli 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå