Enrich77 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Helt alvorlig. Hva gjør Brasil i semifinale? Det mest pinlige semifinalelaget jeg kan huske. Greit nok at Tyskland har scoret på "alt", men dette er gjennomført elendig. Jeg er absolutt ingen die Mannschaft fan, men det er godt å se Brasil bli avslørt. Skift lag Michelet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tyskland pisser på Brasil LiverpoolvsArsenal-style. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva i svarte er det som skjer!? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Er det Liverpool- Arsenal? Eller kanskje Milan-Liverpool? Milan ledet aldri 4-0. EDIT: 5-0* HAHAHA Neida, tenkte mer på kamputviklingen, men så ble det 5. Dette kan bli langt styggere enn Liverpool-Arsenal. Endret 8. juli 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Herregud, største kollapset jeg noen gang har sett. Helt rått, helt vanvittig. Håper nesten at de klarer 10 nå, bare fordi de kan.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ikke så vanskelig å skjønne at dette komme til skje før eller senere. Når du bruker så mye energi på å synge en nasjonalsang vil det koste før eller senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Endelig et lag som spiller som forventet dette VMet, syns ikke Brasil har vært noe dårligere i dag enn omtrent samtlige av kampene de har spilt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Fortsetter dette så må jeg enten ta på kondom eller hente tørkerull, fordi dette er bedre en sex Endret 8. juli 2014 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Dette er bare for sykt! 5-0 på under en halvtime. Løv har skrudd på Tyskland-maskinen! die mannschaft! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Dette er ikke avgjort enda, Brasil har tross alt Fred. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Såpass. Syns synd på Brasil spillerne nå, dette må være ren tortur for dem. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Så deilig at jeg satte 400 kroner på Tysklandseier.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Så deilig at jeg satte 400 kroner på Tysklandseier..Hva lå oddsen på? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jøsses!!! Skal vel ikke stenge tråden snart? Å diskutere, le og gjøre narr av voldtektsoffere (live!) kan da ikke være lovlig? 2 Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Dette er ikke avgjort enda, Brasil har tross alt Fred. Det er viktig å huske på ja. Stor formspiller det der som lett ordner noen kasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå