Mr. President™ Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nå gir det faktisk mening! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 David Watne er en god kommentator som setter dette i en større sammenheng. Ja han satte ord på tingene der gitt. Og samtidig strømme ungdomsbander inn på arenaene og robber publikum. Håper ikke det utvikler seg til noe verre. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Sikkert ikke gøy å våkne opp i morgen og hete Luiz Scolari. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Fantastisk av Tyskland de hadde kampen 100% Men veldig synd for Brazil blir nok opptøyer nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Fred sitt heatmap i kampen, og dette er faktisk reelt. Hadde flere touch på avspark enn ellers i matchen. Endret 8. juli 2014 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er mest Brazil som var dårlige enn Tyskland som var så fantastisk gode her. De er gode, men lag som Ghana m.fl spilte jo ganske jevnt med dem tross alt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tyskland har sett mye bedre ut etter Löw tok Lahm i riktig posisjon og droppet Götze. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Herregud for en sjuk kamp. Morsomt å se at folk knapt reagerte på mål etter 5-0. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nå gir det faktisk mening! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Synes inderlig synd på Brasil. Dette fortjente de virkelig ikke med sin beste spiller skadet og kapteinen ute. Vi skal ikke hovere over Brasils nederlag. Forestill dere at vinter Ol skulle bli arrangert i Norge og vi ikke fikk en eneste blant de 10 beste i noren øvelser. Dette er verre for Brasil Vil Brasil noen gang reise seg så vi får se den artistiske fotballen de var så kjent for og som noen av oss elsket? Gratulerer Tyskland. Kondulerer Brasil. Endret 9. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/mesterskap/mesterskapsbloggere/Ingen-steder-a-gjemme-seg-for-Brasil-446506_1.snd#.U7yemMuhzcc Buhu, stakkars Brasil. Vi var mange som koste oss når målene fortsatte å renne inn i Brasil-målet, og lo når gråtende tilskuere ble filmet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vi var mange som koste oss når målene fortsatte å renne inn i Brasil-målet, og lo når gråtende tilskuere ble filmet. Det var da voldsomt til skadefryd. Det jeg så av kampen var elendig av Brasil, men jeg kunne aldri le av at de tapte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Normalt sett ikke, men Brasil er et ufyselig lag med ufyselige spillere. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Normalt sett ikke, men Brasil er et ufyselig lag med ufyselige spillere. Ja enkelte av dem. Men det er visst nok til at vi misliker laget. Men der er den holdningen de har hatt også da. Med at de forlanger og venter at laget skal gå til topps, fordi de mener de er bedre enn alle andre. De burde vært ydmyke og si at de er glade om de kommer videre, og må det beste laget vinne. Noe sånt. 1 Lenke til kommentar
liealot Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Det tristeste med denne kampen var all filminga i begynnelsen av andre omgang når brasil 'prøvde'. Lenke til kommentar
Populært innlegg Tkse Skrevet 9. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2014 What a beautiful tribute to Neymar the Brazilian players did. Neymar couldn't play, so neither did the rest of the team. 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Syns hele opplegget med å drasse drakta hans ut på banen var relativt patetisk, viser hvor feil fokus spillerne hadde før de gikk på banen. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Er det egentlig så sensasjonelt at Brasil raknet så monumentalt? Tyskland scorer på sine to første sjanser i kampen, og da gir Brasil opp. De mangler sine to beste spillere (Thiago Silva er faktisk en fem-mil foran de andre forsvarerne på Brasil), og skjønner at slaget er tapt før det egentlig har begynt. Med det presset som hviler på Brasils skuldre (et press ingen har sett maken til i fotballhistorien) så er det en så stor psykisk smell å få en slik åpning på kampen at det regelrett dreper moralen til spillerne. Dette var bare vondt, smertefullt, trist. Jeg bryr meg ikke om sorgen til Luiz, Marcelo, Fred eller Scolari, det er mine brasilianske venner jeg føler med. De fortjente mye mer, tross alt. Endret 9. juli 2014 av LimeCanes Lenke til kommentar
liealot Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hva gjorde dere etter at kampen var over? Jeg så andre omgang. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå