Leaf Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Brasil begynner nok å bli flinke på avspark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Stakkars Brasil. En av fotballhistoriens største utklassinger og det på hjemmebane. Jeg vet om minst en som må søke ny jobb. Dette blir et mye større traume enn da de tapte i finalen mot Uruguay på hjemmebane. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Bytte ut Fred ja, da har Brasil gitt opp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Han svarte på min link til det Lukaku sa om Øzil Hvorfor skrev han plutselig en tweet om Özil, RM og Arsenal uansett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Dette hadde ikke blitt godtatt på redtube engang. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Enkelte på twitter har fortsatt lyst til å legge skylda på Fred. De kan bare ta seg en bolle og se på tavla. Og undertegnede er en stor Fred-kritiker.... Endret 8. juli 2014 av Myra- Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Han svarte på min link til det Lukaku sa om Øzil Hvorfor skrev han plutselig en tweet om Özil, RM og Arsenal uansett?Som Emils sa; ikke den skarpeste mannen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tragisk. Trodde semifinalen gikk i morgen. Slo netopp på Tv2. Står det 5 - 0? Ikke til å tro. Hvordan skjedde dette? Føler med deg Ikke noe problem for meg. Det viktigste er at det laget som spiller best fotballe vinner. Brasil er jo så ineffektive at det er fælt. Tyskland spiller glimrende fotball. Tyskland på sitt beste. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Han svarte på min link til det Lukaku sa om Øzil Hvorfor skrev han plutselig en tweet om Özil, RM og Arsenal uansett? Lukaku er alt for svær i kjeften i media. Tullete, spør du meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tragisk. Trodde semifinalen gikk i morgen. Slo netopp på Tv2. Står det 5 - 0? Ikke til å tro. Hvordan skjedde dette? Føler med deg Ikke noe problem for meg. Det viktigste er at det laget som spiller best fotballe vinner. Brasil er jo så ineffektive at det er fælt. Tyskland spiller glimrende fotball. Tyskland på sitt beste. Og Brasil på sitt verste. Blir overrasket hvis kampbildet blir slik i finalen. Lenke til kommentar
Populært innlegg aBadMan Skrevet 8. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. juli 2014 11 Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Steike... minuttene må gå sent for B nå!! 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 "Det er ganske sterkt når FIFA-grafikken må operere som rulletekst for å få med alle de tyske målscorerne" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 "Det er ganske sterkt når FIFA-grafikken må operere som rulletekst for å få med alle de tyske målscorerne" Jau tenkte på det i sted men han slo mrg jaggu til det! Alsaker azZz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå