3xt Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Hei! Lurte på om noen her kjenner til ei god side som selger briller som passer til folk med stort hode? de bør helst være noe rundt 160mm brede... Fikk noen ray bans på 145mm tror jeg, og de passet ikke i det hele tatt :S leter etter mann/gutte briller! Setter stor pris på svar! Endret 5. juli 2014 av 3xt Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Typisk sportsbriller, sykkelbriller, og "one size" er ofte store men kanskje du ikke liker den stilen. Endret 5. juli 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Hvilken bredde trenger du på glassene og på "bridge"? Det er en litt mer fornuftig måte å skrive størrelse på. 160 mm total bredde er ekstremt stort - på bildet under er et par Persol 649, str 54 mm (54-20-140), og de har en bredde på 128 mm. Persol lager såvidt jeg vet også noen i 56 mm. Endret 6. juli 2014 av Henrik C Lenke til kommentar
3xt Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Takk for svar! Er på utkikk etter "casual" briller @Henrik C, jeg er helt amatør når det gjelder størrelse, jeg vet dessverre ikke hva som er normalt... vet bare at jeg prøvde noen raybans wayfare som hadde en total bredde på 145mm, og viss jeg skulle hatt de på, så ville de mest sannsynlig knekt før de hadde kommet riktig på prøvde å bestille noen briller fra ebay http://www.ebay.com/itm/Party-Reflective-Red-Yellow-Mirror-Lens-Designer-Flat-Top-Sunglasses-Matte-Black-/261490285995?pt=US_Sunglasses&hash=item3ce2091dab de så på bildene veldig store ut, de passet sann passe men satt veldig stramt på og føler/ser veldig billig ut i realiteten som gjør at det ikke er veldig attraktivt å ha på itillegg å være på grenselandet for å se liten ut på meg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Hvis du ikke vet størrelsen du trenger blitt det vanskeligere, så vil egentlig bare anbefale deg å stikke innom nærmeste brillebutikk og be de om hjelp. Garantert ikke en ukjent problemstilling for dem. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 ok, takk for hjelp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå