Gå til innhold

Stort hode + solbriller = sant?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om noen her kjenner til ei god side som selger briller som passer til folk med stort hode? de bør helst være noe rundt 160mm brede...

Fikk noen ray bans på 145mm tror jeg, og de passet ikke i det hele tatt :S

leter etter mann/gutte briller!

Setter stor pris på svar!

Endret av 3xt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken bredde trenger du på glassene og på "bridge"? Det er en litt mer fornuftig måte å skrive størrelse på. 160 mm total bredde er ekstremt stort - på bildet under er et par Persol 649, str 54 mm (54-20-140), og de har en bredde på 128 mm.

Persol lager såvidt jeg vet også noen i 56 mm.

Perol+714+S+McQueen.jpg

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Er på utkikk etter "casual" briller :)

@Henrik C, jeg er helt amatør når det gjelder størrelse, jeg vet dessverre ikke hva som er normalt... vet bare at jeg prøvde noen raybans wayfare som hadde en total bredde på 145mm, og viss jeg skulle hatt de på, så ville de mest sannsynlig knekt før de hadde kommet riktig på :(

prøvde å bestille noen briller fra ebay

http://www.ebay.com/itm/Party-Reflective-Red-Yellow-Mirror-Lens-Designer-Flat-Top-Sunglasses-Matte-Black-/261490285995?pt=US_Sunglasses&hash=item3ce2091dab

de så på bildene veldig store ut, de passet sann passe men satt veldig stramt på og føler/ser veldig billig ut i realiteten som gjør at det ikke er veldig attraktivt å ha på itillegg å være på grenselandet for å se liten ut på meg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...