WeirdFace Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Takk for alle svarene. Det er veldig godt å finne ut mer om dette. Senere kom politimannen inn og sa at det var dumt at vedkommende fikk vite om samtalen, fordi Politiet ville egentlig ikke ha noe som helst kontakt med han overhodet, og han hadde ikke gjort noe straffbart. Anonymous poster hash: 1d7e9...9e3 Hvorfor ville politiet egentlig vite om han befant seg på arbeidsplassen i det hele tatt, så lenge denne personen faktisk ikke hadde gjort noe straffbart ? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Takk for alle svarene. Det er veldig godt å finne ut mer om dette. Jeg kan presisere at telefonsamtalen mellom meg og politimannen var veldig knapp. Han spurte om personen befant seg på arbeidsplassen min, og hvilket tidspunkt han var her på. Så spurte han om vedkommende hadde gjort noe lumsk. Jeg svarte nei. Så sa han at jeg "ikke trenger å si dette til vedkommende", og så avsluttet vi. Det var kun dette som ble sagt, og ingenting annet. Senere kom politimannen inn og sa at det var dumt at vedkommende fikk vite om samtalen, fordi Politiet ville egentlig ikke ha noe som helst kontakt med han overhodet, og han hadde ikke gjort noe straffbart. Anonymous poster hash: 1d7e9...9e3 du gir ikke mening i det du skriver. Først så sier du at politiet sa til deg at du "trenger ikke si noe til han", så spør du om du har trosset dem ved å si noe? dette gir ikke mening for en person som skjønner at "trenger ikke" ikke betyr "får ikke". Så sier du at politiet kom til arbeidsplassen og sa til deg at "det var dumt du sa ifra til han at vi ringte, for vi er ikke interessert i å snakke med han i det hele tatt og han har ikke gjort noen ting som helst", her burde du svart rett til bake til politimannen "jeg tror ikke du er politi, du gir ikke mening" (hvorfor dukke opp når han ikke vil snakke med vedkommende, hvorfor var det dumt hvis dem likevel ikke var intr i vedkommendet osv...), så burde du skrevet en tråd på forumet om hvordan en politimann ikke gav mening, ikke om du har gjort noe galt som du åpenbart ikke har, du har hatt en total bizarrodag på jobb med en hel masse informasjon som motstrider seg selv...... Endret 8. juli 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Takk for alle svarene. Det er veldig godt å finne ut mer om dette. Senere kom politimannen inn og sa at det var dumt at vedkommende fikk vite om samtalen, fordi Politiet ville egentlig ikke ha noe som helst kontakt med han overhodet, og han hadde ikke gjort noe straffbart. Anonymous poster hash: 1d7e9...9e3 Hvorfor ville politiet egentlig vite om han befant seg på arbeidsplassen i det hele tatt, så lenge denne personen faktisk ikke hadde gjort noe straffbart ? Det vet jeg slettes ikke. Kanskje de tenkte han var tilbøyelig til å finne på noe i nær fremtid. du gir ikke mening i det du skriver. Først så sier du at politiet sa til deg at du "trenger ikke si noe til han", så spør du om du har trosset dem ved å si noe? dette gir ikke mening for en person som skjønner at "trenger ikke" ikke betyr "får ikke". Så sier du at politiet kom til arbeidsplassen og sa til deg at "det var dumt du sa ifra til han at vi ringte, for vi er ikke interessert i å snakke med han i det hele tatt og han har ikke gjort noen ting som helst", her burde du svart rett til bake til politimannen "jeg tror ikke du er politi, du gir ikke mening" (hvorfor dukke opp når han ikke vil snakke med vedkommende, hvorfor var det dumt hvis dem likevel ikke var intr i vedkommendet osv...), så burde du skrevet en tråd på forumet om hvordan en politimann ikke gav mening, ikke om du har gjort noe galt som du åpenbart ikke har, du har hatt en total bizarrodag på jobb med en hel masse informasjon som motstrider seg selv...... Om du hadde hørt tonefallet på hvordan han sa "du trenger ikke si noe", så hadde du også vært usikker i min situasjon. Og det var ikke mye tvil om at han var politimann da han dukket opp fysisk på arbeidsplassen min. Han var jo i offisiell uniform, for svarte. Og de var interessert i vedkommende, men de ville ikke ha kontakt med ham. Vesentlig forskjell. I går var det en ny utvikling. Sjefen min sa at Politiet hadde vært og besøkt arbeidsplassen og spurt om denne personen igjen. De stilte egentlig kun de samme spørsmålene som de allerede hadde stilt meg. Men sjefen min nevnte ingenting om at Politiet hadde nevnt meg, og da tror jeg heller ikke at de gjorde det. Jeg tar det som et godt tegn. Anonymous poster hash: 2b07e...b8b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå