BadCat Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) Nærmeste bank ordner finansiering. En god skjerm holder i 10 år. Jeg unders hvofor det er tabu å bruke 3k i måneden på noe som er topp og varer lenge, mens det er helt innenfor å bruke 3k i måneden på middelmådige varer som burgere, kebab, lunsjbaguetter, ventepølse i brød/lompe, Coca-Cola, Red Bull. Det er mye bedre å spare inn på det middelmådige for å ha noe som er fint. Kommer langt bare på å droppe å kjøpe avisa. Ikke står det noe der heller, ikke det folk burde opplyses om, stort sett det som selger mest og lite annet. Endret 16. april 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hmm har hatt min skjerm i snart to år her nå men, har i det siste opplevd ett lite problem med den. Når jeg slår av pc'n min om kvelden eller når den blir slått av så slår jeg jo også av skjermen selvfølgelig. Men i det siste så har skjermen en tendens på og slå seg på igjen etter at jeg selv har slått den av med knappen bak.. Har oppdaget dette da om morgenene når jeg står og opp og ser den røde ringen lyse under skjermen så da må jeg slå den av enda en gang. Er det noen andre som har vært borti noe lignende selv? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hmm har hatt min skjerm i snart to år her nå men, har i det siste opplevd ett lite problem med den. Når jeg slår av pc'n min om kvelden eller når den blir slått av så slår jeg jo også av skjermen selvfølgelig. Men i det siste så har skjermen en tendens på og slå seg på igjen etter at jeg selv har slått den av med knappen bak.. Har oppdaget dette da om morgenene når jeg står og opp og ser den røde ringen lyse under skjermen så da må jeg slå den av enda en gang. Er det noen andre som har vært borti noe lignende selv? Kan være pga knappen faktisk. Se om det kan la seg gjøre å rengjøre den. Sjekk også om knappen føles "løs". Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hvorfor slår du av skjermen? Har jeg aldri gjort, bruker kanskje 0.1 watt. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Syntes nå knappen virker hard nok som den skal være. Har alltid hatt som vane og også slå av skjermen når jeg først slår av pcn for kvelden. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Skjermen har fungert prikkfritt i 1.5 år, men nå har jeg fått en grusom flimring/uklar tekst på den. Tips? Endret 16. mai 2016 av stinger82 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Skjermen har fungert prikkfritt i 1.5 år, men nå har jeg fått en grusom flimring/uklar tekst på den. Tips? Rma konge med helt ny skjerm igjen da! Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Skjermen har fungert prikkfritt i 1.5 år, men nå har jeg fått en grusom flimring/uklar tekst på den. Tips? Rma konge med helt ny skjerm igjen da! Tja, men stress å sende da. Noen som har erfaringer med dette fra komplett? Mulighet for at dem sender ny, og jeg bruker samme eska til retur på den gamle? Dem burde jo vært kjent med problemet, så mye feil det har vært med denne skjermen ifølge div forum. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) Du burde prøve en ny DP kabel først før du sender den inn, er ikke uvanlig at kabelen har skylda i det problemet du opplever. Måttet selv bytte 2 kabler iløpet av 1år. Endret 17. mai 2016 av Iceman22 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) Skjermen har fungert prikkfritt i 1.5 år, men nå har jeg fått en grusom flimring/uklar tekst på den. Tips? Rma konge med helt ny skjerm igjen da! Tja, men stress å sende da. Noen som har erfaringer med dette fra komplett? Mulighet for at dem sender ny, og jeg bruker samme eska til retur på den gamle? Dem burde jo vært kjent med problemet, så mye feil det har vært med denne skjermen ifølge div forum. Jeg sendte en Asus swift tilbake for halvannet år siden med samme symptomer. Fikk ny med en gang tilbake Det er visst noe med strømforsyningen på de første Swiftskjermene som ikkje var helt bra. Noen flimra med en gang, og noen fikk symptomer lenge etterpå. Litt random. Endret 17. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Skjermen har fungert prikkfritt i 1.5 år, men nå har jeg fått en grusom flimring/uklar tekst på den. Tips? Rma konge med helt ny skjerm igjen da! Tja, men stress å sende da. Noen som har erfaringer med dette fra komplett? Mulighet for at dem sender ny, og jeg bruker samme eska til retur på den gamle? Dem burde jo vært kjent med problemet, så mye feil det har vært med denne skjermen ifølge div forum. Jeg sendte en Asus swift tilbake for halvannet år siden med samme symptomer. Fikk ny med en gang tilbake Det er visst noe med strømforsyningen på de første Swiftskjermene som ikkje var helt bra. Noen flimra med en gang, og noen fikk symptomer lenge etterpå. Litt random. Prøvde med ny kabel med samme resultat. Snakket med kundeservice, og dem hadde aldri hørt om problemet (bombe), men insisterte på at den ble sendt til leverandør på service når de fikk den fra meg. Noen som har erfaring om dette tar land tid? Har som sagt ikke esken og alt dilldall som lå oppi der, så lurte på om jeg skulle prøve meg på en frekkis. Jeg bestiller samme skjerm fra komplett, bruker den esken (og medfølgende dilldall) og sender den gamle i retur i den. Men da er jeg avhengig av at jeg får tilbake skjermen innen 45 dager slik at jeg kan sende den nye skjermen tilbake innen "45 dagers åpent kjøp" Synspunkter? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Gjør som du sier, bare med en liten twist. Legg med i RMA beskrivelse vedlegg at du ønsker pengene refundert siden du har kjøpt ny skjerm. Om Komplett nekter så kan de bare klandre seg selv når du bruker 45 dagers retur frist. Og en RMA på skjerm skal ta langt under 45 dager. Om de bruker stort mer enn 1 uke har man vel i følge loven faktisk krav på en låne gjenstand mens man venter. Husker ikke nøyaktig hvor lenge.. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Gjør som du sier, bare med en liten twist. Legg med i RMA beskrivelse vedlegg at du ønsker pengene refundert siden du har kjøpt ny skjerm. Om Komplett nekter så kan de bare klandre seg selv når du bruker 45 dagers retur frist. Og en RMA på skjerm skal ta langt under 45 dager. Om de bruker stort mer enn 1 uke har man vel i følge loven faktisk krav på en låne gjenstand mens man venter. Husker ikke nøyaktig hvor lenge.. Det hørtes ut som en god plan. Ny skjerm bestilt! Btw, er de nye skjermen skjermet for dette problemet? (flimring/uklar tekst) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Min skjerm har også begynt å skru seg på selv. Noen ganger har den vært vanskelig å slå på også, da har det tilsynelatende hjulpet å kutte strømmen noen sekunder. Knappen føles fin. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Asus er flink på hovedkort og hardware, men skjermer ser det ifølge nettet ut som de har virkelig bæsja på leggen. Man betaler 7-9K for en skjerm, og da deltar man samtidig i et lotteri om at den skjermen er feilfri og faktisk lever symptomfritt de neste 5 årene. Ganske sykt egentlig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Min skjerm har også begynt å skru seg på selv. Noen ganger har den vært vanskelig å slå på også, da har det tilsynelatende hjulpet å kutte strømmen noen sekunder. Knappen føles fin. Når du sier det så gjør min Asus Rog Swift det også. Jeg har alltid tenkt det var noe annet. Slår av skjermen, går en tur ut, så tilbake og så er den på igjen. Snodig. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Min skjerm har også begynt å skru seg på selv. Noen ganger har den vært vanskelig å slå på også, da har det tilsynelatende hjulpet å kutte strømmen noen sekunder. Knappen føles fin. Når du sier det så gjør min Asus Rog Swift det også. Jeg har alltid tenkt det var noe annet. Slår av skjermen, går en tur ut, så tilbake og så er den på igjen. Snodig. Det spøker i huset ditt. Du bør få dette sjekket umiddelbart! Lenke til kommentar
CasualVims Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) (oops, denne gjelder pg279q) Eg fekk min skjerm frå komplett i dag. Og eg sjekka ut bleed på den. *trommevirvel* Det var omtrent ingen bleed. Det var to kjegler øverst til høgre og øverst til venstre ein kunne så smått skimta i eit heilt mørkt rom. Viss du kikka VELDIG GODT ETTER. Eg tok å festa ein teipbit på ramma og bakdekselet og stramma kanskje ein kvart millimeter, og bleeden var borte. Skjermen er eit så langt hakk opp frå det eg har hatt før at eg er heilt bedåra. Så deilig stykke skjerm. Endret 24. mai 2016 av CasualVims Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Har noen tips til hvordan rengjøre skjermen? Er livredd for å få permanente merker etter å ha vasket den. ^^ Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Gjør som du sier, bare med en liten twist. Legg med i RMA beskrivelse vedlegg at du ønsker pengene refundert siden du har kjøpt ny skjerm. Om Komplett nekter så kan de bare klandre seg selv når du bruker 45 dagers retur frist. Og en RMA på skjerm skal ta langt under 45 dager. Om de bruker stort mer enn 1 uke har man vel i følge loven faktisk krav på en låne gjenstand mens man venter. Husker ikke nøyaktig hvor lenge.. Det hørtes ut som en god plan. Ny skjerm bestilt! Btw, er de nye skjermen skjermet for dette problemet? (flimring/uklar tekst) Fikk pengene tilbake for RMA skjermen Litt OT, får man dekket returkostnader til komplett.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå