Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg den nye 165hz IPS swiften. Vurderer å returnere den pga litt mye glow fra nedre høyre hjørne. Men er stygt redd at jeg ikke kommer til å få noe bedre da det ser ut til å være gjenganger.

Hva tror dere? Er ikke dramatisk, kun synlig når det er svært svært mørke bilder.

Jeg tror at når man betaler 8000 for et produkt, så skal det være kvalitet. Er på min 3. nå, glow nede i høyre hjørne.

Regner med det blir retur på denne også, evt heving av kjøpet. Lei av å vente på skjerm, mer enn jeg bruker den. :p

Lenke til kommentar

Noen av dere som har vært i kontakt med noen nettbutikker angående levering av Asus PG348Q ? Har vel nå formelt ordnet salg av min PG278Q for å etterhvert kjøpe PG348Q så fort noen får den på lager. Spurte en kar på Chatten til komplett, men han kunne ikke si meg noe mer enn at den skal være ubekreftet på lager i dag og noen eventuel reell leveringstid kunne han ikke komme med før en gang iløpet av neste uke.  Kastet inn en bestilling hos komplett ettersom avbestilling ikke akkurat er en stor prosess der, men om noen andre har litt "inside information" fra evntuelt andre nettbutikker hadde det vært supert.

Lenke til kommentar

Noen av dere som har vært i kontakt med noen nettbutikker angående levering av Asus PG348Q ? Har vel nå formelt ordnet salg av min PG278Q for å etterhvert kjøpe PG348Q så fort noen får den på lager. Spurte en kar på Chatten til komplett, men han kunne ikke si meg noe mer enn at den skal være ubekreftet på lager i dag og noen eventuel reell leveringstid kunne han ikke komme med før en gang iløpet av neste uke. Kastet inn en bestilling hos komplett ettersom avbestilling ikke akkurat er en stor prosess der, men om noen andre har litt "inside information" fra evntuelt andre nettbutikker hadde det vært supert.

Jeg bestillte rog 27aq 4k g-sync da den ble lagt ut for salg. Den bare plutselig kom. Var aldri å se på lager på komplett. Ikkje før eller etter jeg fikk den.

Nå er den på lager og 1000kr dyrere.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Går mye i CS go for tiden såå fps er ikke noe problem...Jeg vet jeg vet at det er overkill men herregud så deilig det er med IPS skjerm ellers ! :) (Kommer heftigere GPU i framtiden..) Når jeg endrer fra 85 hz til 100/120/144 får jeg displayport NO SIGNAL og den endres tilbake til 85...Så jeg heller imot kabelen ? Den som følger med er Displayport til Displayport men skjermkortet har bare 2 minidisplayport utganger..Så jeg kjøpte en Minidisplayport kabel til Displayport på den lokale databutikken..Sync feil når den ikke takler hastigheten?

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke hva 7850 støtter via minidp med tanke på oppløsning og hz. Men du kan jo prøve å gå ned til 1080p eller 720p :D

120hz skal gå på 1080, men poenget med skjermen forsvinner :)

Prøvd 1080 og 720 men maks 85 hz... Lurer på det om det er kabelen?

Prøv et annet skjermkort. Er sikker på at det skjer mirakler da  :evil:

AMD fury X nekta å kjøre 144hz på mine gamle Asus swift. Max 120hz. Det var ikkje kabelen, men AMD hater swift. Swift har noe timingsgreier som ikkje er helt innenfor "standarden" Dermed klarer ikkje AMD å synce.  Det var iallefall det svaret jeg fikk fra AMD.

Med Nvidia så funker det selvfølgelig perfekt.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg finner ikke hva 7850 støtter via minidp med tanke på oppløsning og hz. Men du kan jo prøve å gå ned til 1080p eller 720p :D

AMD fury X nekta å kjøre 144hz på mine gamle Asus swift. Max 120hz. Det var ikkje kabelen, men AMD hater swift. Swift har noe timingsgreier som ikkje er helt innenfor "standarden" Dermed klarer ikkje AMD å synce.  Det var iallefall det svaret jeg fikk fra AMD.

Blæ....Så jeg må ha nytt skjermkort ? Passer jo fint etter skjerm til 8 k.. :D

Lenke til kommentar

Blæ....Så jeg må ha nytt skjermkort ? Passer jo fint etter skjerm til 8 k.. :D

Du får bare nyte (som du sa) IPS-delen av den ;) Det er jo en god skjerm. Og nevnte du på at kraftigere skjermkort kommer? Nyt hva du har i dag og gled deg til full utnyttelse når skjermkortet er i boks. Følg Nizzens anbefaling med havregrøt til du har satt av nok penger til noe som duger!

Lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde med ett 660TI...Fikk maks 120 hz med/uten G-Sync..Defekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...