Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med de der stygge skjermfot dem designer for tida? Vil ha en en skjerm på pulten, ikke en Transformer.

Veggfeste med arm er konge. Særlig når man har 3 skjermer :D

Da slipper man også at foten bruker pultplass. Løs "problemet" istedenfor å klage ;)

Veggfeste er bare mer unødvendig arbeid. Hva om en (som meg) har tenkt å dra på lanparty hos kompiser? Er sikkert gøy å bytte fot frem og tilbake da. Men godt at folk er forskjellige... ;)

Syns t.o.m. foten til Acer skjermen min er grusom stygg. 

Lenke til kommentar

Hva er det med de der stygge skjermfot dem designer for tida? Vil ha en en skjerm på pulten, ikke en Transformer.

Veggfeste med arm er konge. Særlig når man har 3 skjermer :D

Da slipper man også at foten bruker pultplass. Løs "problemet" istedenfor å klage ;)

Veggfeste er bare mer unødvendig arbeid. Hva om en (som meg) har tenkt å dra på lanparty hos kompiser? Er sikkert gøy å bytte fot frem og tilbake da. Men godt at folk er forskjellige... ;)

Syns t.o.m. foten til Acer skjermen min er grusom stygg. 

Jeg ser på skjermen, ikkje på foten. Folk er tydeligvis forskjellige. Noen folk synes også det er gøy å se inn et vindu i pc'en hele tiden, selv om den står på gulvet. Forstå det den som kan  :huh:

• Liker 1
Lenke til kommentar

dette spm er ikke akkurat for denne skjermen, selvom jeg har denne selv.

men har et spm ang gsync generelt.

Actual Multiple Monitors har en funksjon som heter: Ignorerer deaktivering. 

Denne gjør det mulig å gjøre alt på skjerm nr.2, surfe, sjekke mail etc. som om en spiller i windowed mode, selvom en spiller i fullscreen. 

Det jeg lurer på da er om g-sync vil bli dekativert, slik den blir om en spiller i windowed mode? Noen som har noe peiling på det? Sikkert er rart spm. men tenkte jeg bare skulle hive spm ut her :) 

Lenke til kommentar

Skru av\på en skjerm på et veggfeste tar jo knapt et par minutter..

Ser jo mye bedre ut enn fot.. :( men om man bare har 1 skjerm så er det kanskje like greit.

Lenke til kommentar

dette spm er ikke akkurat for denne skjermen, selvom jeg har denne selv.

men har et spm ang gsync generelt.

Actual Multiple Monitors har en funksjon som heter: Ignorerer deaktivering. 

Denne gjør det mulig å gjøre alt på skjerm nr.2, surfe, sjekke mail etc. som om en spiller i windowed mode, selvom en spiller i fullscreen. 

Det jeg lurer på da er om g-sync vil bli dekativert, slik den blir om en spiller i windowed mode? Noen som har noe peiling på det? Sikkert er rart spm. men tenkte jeg bare skulle hive spm ut her :)

Jeg kan ikke svare på nøyaktig det du spør om, men du er ihvertfall litt ut datert på det med Windowed mode, da de siste driverne støtter G-Sync i Windowed mode..

Lenke til kommentar

Halve skjermen har blitt "blurry" (teksten), er det noe fiks eller snakker vi RMA?

Prøve ulike steder på skrivebordet med høyre museknapp for å lese.

Har prøvd dette: 

- Oppdatere skjermdriver

- Skrudd av strøm på pc og skjerm 

- Tatt ut og inn skjerm kabel.

- Skalering er 100%

- Prøvd ulike oppløsninger frem og tilbake.

Skjermen er 10mnd

Lenke til kommentar

Halve skjermen har blitt "blurry" (teksten), er det noe fiks eller snakker vi RMA?

Prøve ulike steder på skrivebordet med høyre museknapp for å lese.

Har prøvd dette: 

- Oppdatere skjermdriver

- Skrudd av strøm på pc og skjerm 

- Tatt ut og inn skjerm kabel.

- Skalering er 100%

- Prøvd ulike oppløsninger frem og tilbake.

Skjermen er 10mnd

Slik hadde jeg på min ene swift skjerm. Det ble RMA, og fikk ny :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...