Evil-Duck Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Ja klart det!Jeg ser at mange har hatt problemer med denne skjermen. Er vel det som har holdt meg litt igjen Var nok i stor grad første batchen med skjermer som hadde de værste problemenne. Om du kjøper en ny idag vil du nok få en skjerm der disse barnesykdommene ikke er så hyppige lenger. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Ja klart det! Jeg ser at mange har hatt problemer med denne skjermen. Er vel det som har holdt meg litt igjen Var nok i stor grad første batchen med skjermer som hadde de værste problemenne. Om du kjøper en ny idag vil du nok få en skjerm der disse barnesykdommene ikke er så hyppige lenger. Shit, komplett ble akkurat utsolgt :OHvordan er Acer sin IPS 144hz i forhold til denne? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Noen som har skaffa win10 som har SWIFT? Opplever blurry tekst på enkelte programmer, sånn som spotify, msi afterburner og andre apps som ikke er med windows. Firefox og windows vinduer har jeg ikke dette problemet, og det var ikke sånn i windows 8. Bruker scaling 125% fordi teksten er altfor små med 100%. Flere som opplever det samme? jeg tipper det bare er noen mnd siden du kjøpte skjermen? til alle som sliter med blurr/fuzz på skjermen: https://rog.asus.com/forum/showthread.php?50168-Problem-with-my-new-ASUS-ROG-Swift-PG278Q-Blurry-text-and-bad-quality-overall skjedde med meg her om dagen også. det er tydeligvis et problem fra asus sin side... er bare å reklamere og sende inn produktet med en gang. Den ble kjøpt på release faktiskt. Jeg opplever det problemet kun i windows 10 med 125% scaling, 100% er det greit men da blir det for små tekst. Det er kun enkelte programmer som er blurry, og de som er det fikser man ved å slå av DP scaling. Hadde ikke problemet på win8, så jeg tror det er bare en software bug som gjør det, men merkelig at ingen andre her merker det samme. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg kan teste imorgen Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Fungerer 125% scaling bedre i windows 8 enn windows 10? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Noen som kan teste på Swift om ULMB på, endrer fargetemperatur og legger på "sharpness". Jeg sitter og diller med en XB270HU der det skjer.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 125% ser ganske blurry ut ja dessverre. Testet igår men glemte å svare i tråden ^^ Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Ja det gjør det dessverre, tror det er fordi programmer ikke er optimalisert til windows 10 sin skalering, kan ikke skjønne hva annet galt det kan være. Uansett, jeg må slå av skaleringen på nesten alle programmer jeg bruker, så blir det ikke blurry Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Bruker ikke skalering uansett. Vurderer å oppgradere til 10, men venter til det blir litt mer fritid SLI i BF4 er ikke fikset enda? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Ikke fikset enda nei... :/ Lenke til kommentar
War Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Win 10 Satan in a beautiful Sunday hat 2 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Ikke fikset enda nei... :/ Det er jo faktisk for dårlig at de ikke har fikset det på et så gammelt spill Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Win 10 Satan in a beautiful Sunday hat True dat! Ikke fikset enda nei... :/ Det er jo faktisk for dårlig at de ikke har fikset det på et så gammelt spill Latterlig, får ikke lenger refresh rate av monitor med kun 1 980 :/ Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Er det noe som skiller Rog swift fra feks en xl2411T annet enn gsync og høyere oppløsning? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Er det noe som skiller Rog swift fra feks en xl2411T annet enn gsync og høyere oppløsning? 8bit panel.Altså 3 ting som er vesentlig Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Er det noe som skiller Rog swift fra feks en xl2411T annet enn gsync og høyere oppløsning? 8bit panel.Altså 3 ting som er vesentlig Hva er fordelen med 8 bit panelet da? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Flere farger uten jalla dithering Lenke til kommentar
War Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Eller som den skjermen gjør, leker 8bit med 6bit + H-FRC Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 SYnes dere som hadde 144hz skjerm fra før, at det var verdt å oppgradere til Rog Swift? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 SYnes dere som hadde 144hz skjerm fra før, at det var verdt å oppgradere til Rog Swift? Jeg hadde 2 stk andre asus 144skjermer fra før, og jeg er fornøyd Lett verdt pengene for swift. Regner at de holder seg noen år som andre skjermer gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå