War Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ikke testet på BF4, bare wow. Der er det mer 90-140 ish med alt på max og i 144. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg gikk glipp av tilbudet forrige gang, men tenkte jeg kunne si ifra nå så kanskje noen andre kan få det. DNB kjører 20% på alt hos Expert. Så du får nå en Swift til 5279,-. Eneste er at du må kjøpe den fysisk i butikken og betale med Mastercard. Jeg tror du kan bestille den i butikken om de ikke har den så lenge du betaler alt med engang. Tilbudet starter på torsdag og varer ut uka. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Ikke testet på BF4, bare wow. Der er det mer 90-140 ish med alt på max og i 144. Noe rart har skjedd, får 55 nå Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Har swift, kjøpte 27" curva samsung, sååå mye finere bilde, men 60hz så det blir bodskjerm Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som har satt opp 3 swift og har stalltips å komme med? Skal sette opp etterpå, men har bare 2x 980 , ett til er på veg i posten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som har satt opp 3 swift og har stalltips å komme med? Skal sette opp etterpå, men har bare 2x 980 , ett til er på veg i posten. Jeg har 3, og det er bare å plugge det på Ja det krever evig mye i spill Jeg anbefaler å ha skjermene på høykant. Evig digg i fps spill og bilspill slik Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Tenker sånn 1FPS jeg, men det blir spennende å se. På TG har man vel noen cm med plass, får bli 3 i høyden der. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Satte opp 3 swift nå på høykant, ikke sikker på om jeg liker det den vegen. Men med lik oppløsning ol, hvorfor er skjermen i midten annerledes en resten? Frar jeg musa over så kommer den 7c, lenger opp på midtskjermen, så ned der den var igjen på neste. Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Satte opp 3 swift nå på høykant, ikke sikker på om jeg liker det den vegen. Men med lik oppløsning ol, hvorfor er skjermen i midten annerledes en resten? Frar jeg musa over så kommer den 7c, lenger opp på midtskjermen, så ned der den var igjen på neste. Eneste jeg kan komme på hvis ikke det er oppløsningen er at skjermene ikke er plassert i lik høyde i "flerskjerminnstillingene" Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) De firkantene man drar rundt må justeres helt rett også så for meg no auto-snap rett. Men det blir jo bare vindusmodus uten gsynk i wow osv, ikke så imga da , og med skjermene den vegen får spill noia. Hm hva med å prøve 3 rette vegen tro , hvis ikke går 2 på foldeservere. Endret 4. mars 2015 av War Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) De firkantene man drar rundt må justeres helt rett også så for meg no auto-snap rett. Men det blir jo bare vindusmodus uten gsynk i wow osv, ikke så imga da , og med skjermene den vegen får spill noia. Hm hva med å prøve 3 rette vegen tro , hvis ikke går 2 på foldeservere. Swift på foldeservere Edit: hvorfor ikke ha et bilde på alle 3 skjermene, istedenfor 3 like? Eller 3 ulike? Endret 4. mars 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er liksom ett bilde, men den slenger startment på alle 3 Vet bare ikke hvordan jeg setter det opp enda, testet bare 1,2 min før jeg dro på jobb igjen. Foldeserverene skal få 34" 4k curva , da blir serverrommet mer NSA Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 fikk løst høydeproblemet, var som du sa. Men jeg har trykket på extend desktop , men er 3 ulike skjermer. men musa går på alle som en. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 De firkantene man drar rundt må justeres helt rett også så for meg no auto-snap rett. Men det blir jo bare vindusmodus uten gsynk i wow osv, ikke så imga da , og med skjermene den vegen får spill noia. Hm hva med å prøve 3 rette vegen tro , hvis ikke går 2 på foldeservere. Det er jo drømmen. Med auto-snap så får jeg ikke justert de nøyaktig nok når de ikke står i helt samme høyde. XD Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Det er liksom ett bilde, men den slenger startment på alle 3 Vet bare ikke hvordan jeg setter det opp enda, testet bare 1,2 min før jeg dro på jobb igjen. Prøv ut DisplayFusion 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Denne svarte kanten er vel ikke riktig? Hvordan fikser jeg det? Ser ikke noe galt i innstillingene.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bumper denne litt, jeg.. Er det riktig med en slik svart kant? Skal ikke bildet gå helt til kanten? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 det skal ikke være kant. hvilken oppløsning sier skjermen at den har? er den alltid sånn selv om du velger noe annet? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Problemet med svart kant rundt bildet er ofte HDMI som er problemet, er det på begge sider: Endret 11. mars 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Skjermen sier at den har 2560x1440 @ 144Hz .. Og ja, det er det samme uansett oppløsning.. Her er 1600x1200 Her ser man svart kant, selv om oppløsningen slutter et annet sted.. Endret 11. mars 2015 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå