Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden

Anbefalte innlegg

G-sync fungerer selv om man har koblet til andre skjermer. Må spille i fullscreen, så du kan ikke dra musen ut av skjermen.

Du kan også kjøre en skjerm på 144 hz og en på 60 hz. Det gir litt rar følelse i windows når du beveger vinduer fra en skjerm til en annen.

Er det ikke mulig å dra musen over når spillet er på pause da? Eller må man ta av fullscreen før man kan gjøre det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I BF4 så har jeg "stuff" i venstre skjerm. Altså f.eks battlelog og temperaturmålere. Denne skjermen er aktiv mens jeg spiller på Swift skjermen. I mellom rundene, så kan jeg dra musa ut til venstre, altså når spillet loader og runden er ferdig. Altså da er man ikkje i 3dmodus. Ganske kjekt, fordi da trenger man ikkje trykke Alt + Tab :)

Kan du bare dra musen over? Eller må du gjøre noe? :)

Kan man bare sette spillet på pause og dra musen over også? Uten og gå ut av fullscreen? :)

Lenke til kommentar

I BF4 så har jeg "stuff" i venstre skjerm. Altså f.eks battlelog og temperaturmålere. Denne skjermen er aktiv mens jeg spiller på Swift skjermen. I mellom rundene, så kan jeg dra musa ut til venstre, altså når spillet loader og runden er ferdig. Altså da er man ikkje i 3dmodus. Ganske kjekt, fordi da trenger man ikkje trykke Alt + Tab :)

Kan du bare dra musen over? Eller må du gjøre noe? :)

Kan man bare sette spillet på pause og dra musen over også? Uten og gå ut av fullscreen? :)

Stemmer det. Iallefall her som beskrevet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flimring og striper forsvand ta jeg satte nvidia experience til å optimalisere.

byttet til x99 bare med samme gpuene (980x2) da fungerer alt fjell helt til skjermen er av mens maskinen kjører (folding) og etter 4-5 timer er alt blury til restart.

snodig.

Jeg har samme hw. Maskinen står bare med folding nå. Skrur av skjerm med knapp. Skrur jeg på for å se er dette problemet her også.

Har prøvd å sette skjermen til 60 hz, og ser ut som problemet forsvinner.

(Om jeg prøver å endre fra 144 og blury til noe annet låser maskinen seg. Eneste som går er hard restart).

Lenke til kommentar

Får prøve som du gjorde med å sette på optimalisere :)

...foreløbig gjør det ingenting for meg om Windows har satt skjermen til 60hz når jeg ikke bruker den. Går fort å endre om jeg vil se på jeg og :)

Dette har aldri skjedd mens maskinen har vært i bruk. Og jeg har hatt 12-14 timers økter uten problemer (dog uten folding på max)

Lenke til kommentar

Det er nesten 100% sikkert at det er kabelen som er gåen og må byttes. Hadde også problemer med min SWIFT, begynte å skje mye rart når jeg hadde over 60hz helt plutselig. 60hz var det eneste som funka. Ny kabel så funket 144hz fint igjen og ikke noe blurry bilde. Tror DP kabler på denne skjermen er forbruksvarer, men varer heldigvis litt lenger enn et dopapir.. :p

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Har bare prøvd Battlefield Hardline, men når jeg setter spillet på pause, og drar musen fra skjermen jeg spiller på over til skjerm nr to. Så går spillet ut av fullskjem, og går tilbake når jeg trykker på spillet igjen, er det slik for dere også? :)

Ja, samme i Bf4 :)

Lenke til kommentar

Eventuelt et nettbrett :)

Jeg ser prisen har holdt seg stabilt de siste månedene. Kan vi forvente at den vil bli redusert i nær fremtid? (Eventuelt gå opp mtp krone-kursen).

Ser ut som denne skjermen har alt jeg ser etter. Fins det gode alternativer?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...