Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fikser dere denne "flikker" dritten i desktop på denne skjermen?

For andre som måtte ha problemet:

Jeg fikset problemet med å reinstallere evga precision X. Når jeg fikk tenkt meg om, kan det også enkelt fikses ved å plugge ut og inn dp kabelen.

fix, swift, dp, flikker, flimmer

Lenke til kommentar

Hvordan fikser dere denne "flikker" dritten i desktop på denne skjermen?

For andre som måtte ha problemet:

Jeg fikset problemet med å reinstallere evga precision X. Når jeg fikk tenkt meg om, kan det også enkelt fikses ved å plugge ut og inn dp kabelen.

fix, swift, dp, flikker, flimmer

Apropos PrecisionX, så bugger den for meg, ellers så er det noe jeg har gjort feil.

Kboost er ikke mulig å aktivere lengre :hm:

Har prøvd å gå tilbake til en eldre verisjon, men da klicka det i blandt - når jeg da sjekka power consumption, så viste den 7-siffra tall aka ekstremverdi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leter og leter, men finner ingen knalltilbud på denne skjermen i dag. Beste jeg har funnet er DI, som har 10% rabatt fra 6985,-

Noen andre som har funnet noen kupp? Skulle gjerne hatt en god grunn til å bruke opp alle pengene mine nå. :rofl:

EDIT: Kanskje jeg skulle bare klint til her, det er jo fri frakt også. Bare synd jeg ikke har fått bygd meg ny maskin enda, har bare i7 920 @ 3,8GHz og GTX970.

EDIT2: YOLO! Jeg kjøpte den jeg, så får det bare stå til, mens jeg venter på kapital til gaming-riggen som skal bygges i vinter!

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Fortsatt bare god kok med G-Sync? Er det så enkelt som å aktivere g-sync i driveren, og alt funker plug&play?

Overtalte lillebroren min til å gå for AOC 24" G-Sync skjermen på salg fra DI. Han spiller en del CS:GO, har skjønt at det ikke er noe særlig poeng å kjøre G-Sync mtp at fps stort sett er over 144. Er vel evt bare å lage en VSync off profil til det spillet.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Fortsatt bare god kok med G-Sync? Er det så enkelt som å aktivere g-sync i driveren, og alt funker plug&play?

Overtalte lillebroren min til å gå for AOC 24" G-Sync skjermen på salg fra DI. Han spiller en del CS:GO, har skjønt at det ikke er noe særlig poeng å kjøre G-Sync mtp at fps stort sett er over 144. Er vel evt bare å lage en VSync off profil til det spillet.

g-sync er helt konge ja.

Profil funker fjell ja.

Lenke til kommentar

DA FOLKENS

er jeg i klubben

1 stk rog swift bestilt

kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å teste denne skjermen. Har bare hatt ræv skjermer før, så dette blir forhåpentligvis en stor oppdatering.

Håper bare jeg ikke hauser den opp for mye i skyene.

Et teit spørsmål forresten, når man aktiverer gsync i nvidia kontrollpanel, man skal da deaktivere vsync inni spillet?

post-209627-0-13244500-1417215498_thumb.png

Helga blir lang :|

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ettersom jeg har forstått, så skal V-Sync ingame stå til ON for at G-Sync skal virke.

Nå gleder jeg meg veldig jeg også på den nye skjermen, jeg er spesielt spent på bildekvalitet mot den jeg har nå (Eizo Foris), og det blir artig å prøve. Er også kjempespent på hvordan GTX 970 skal takle skjermen på egenhånd, selv om det blir midlertidig, så hå håper jeg veldig på at det skal holde 2-3mndr før jeg får bygd meg et monster.

Lenke til kommentar

VSYNC skal være off ingame, og G-sync skal være aktivert i nvidia controll panel.

Dere må også spille i fullscreen for at g-sync skal virke, kan ikke ha minimized window.

In order to activate gsync you have to enable it in the nvidia control panel. When you do that, it will disable vsync even if it's enabled in the in-game settings.

However, the safest way is to also disable vsync in the in-game settings, since there might be cases where a game has other settings tied to its vsync setting. Although this might be paranoia, you never know...

Lenke til kommentar

Sjekka litt med noen ansatte på komplett, lastebilene står visst i kø ut tomta og alle PUP har fått beskjed om at de er heldige om de får varer tirsdag :wee:

Det skal jo kjøres også og plutselig trenger man mange flere biler og evt togplass en vanlig og det er helg.

Hele norge hadde jo salg, så er ikke så mange ledige biler heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...