Andrull Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Om du ønsker å få utnyttet deg maksimalt av at den klarer å vise hele 144 Hz samtidig som du kjører 1440p så er det nok mulig du bør droppe grafikknivået noe i tyngre spill. Det aller mest krevende for et skjermkort, bort sett fra oppløsningen vil ofte være Anti-Aliasing, så å starte med å deaktivere dette er nok ikke dumt. Endret 3. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Fekk eit godt tilbod, så det freistar å prøve den. Har ikkje noko behov for å kjøre dei tyngste spela på markedet på maks sidan eg ikkje spelar mange av dei. Kan og potensielt gå for 2x970 SLI på sikt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Fekk eit godt tilbod, så det freistar å prøve den. Har ikkje noko behov for å kjøre dei tyngste spela på markedet på maks sidan eg ikkje spelar mange av dei. Kan og potensielt gå for 2x970 SLI på sikt. Tipper du fikk 1500kr avslag på ny swift fra komplett Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Tipper du fikk 1500kr avslag på ny swift fra komplett Mind... Blown... Hvordan gjettet du det? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Expert hadde 20% på swift på lørdag^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Nokon som har eit oppsett med 1 x GTX 970 og PG278Q her inne? Tipper du fikk 1500kr avslag på ny swift fra komplett Er du tankelesar eller noko sånt? Expert hadde 20% på swift på lørdag^^ Såg det. Har DnB Mastercard, men hadde ikkje sjanse til å stikke innom ein butikk. Endret 3. november 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kunne man ikke gjort det i nettbutikk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Nope, gjaldt kun kjøp i fysisk butikk. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Folk kjøpte kjøkken for 80lapper osv, tømte butikkene for tver. 20løk i rabatt er mer en man ville fått som ansattpris. Skulle kjøpt 78" kurva samsung ser jeg, 5k rabatt mer en ansattpris. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Folk kjøpte kjøkken for 80lapper osv, tømte butikkene for tver. 20løk i rabatt er mer en man ville fått som ansattpris. Skulle kjøpt 78" kurva samsung ser jeg, 5k rabatt mer en ansattpris. Vent til sommer så får du sikkert mer enn 20% rabatt på 78" Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Har jo venta helt til vinter nå^^ Kjøpte en 60" lg vente-tv så lider ingen nød. Er også 7 brekkjern i veggen der tven skal stå, måtte rive 4kubbik-peisen for å få plass. Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jaja, får være fornøyd med at jeg fikk 3 stk Swift til 6000 per stk hos komplett. Var dog demoskjermer, men rundt 3k spart ift normalpris på komplett Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Skitt au, eg prøver denne skjermen. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hva tilbuder er det dere snakker om? Var det noe spes tilbuder i helga? Mann av huse? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hva tilbuder er det dere snakker om? Var det noe spes tilbuder i helga? Mann av huse? Expert som hadde 20 % på i alle fall Swift-skjermen om du kjøpta via mastercard. Mulig du også måtte ha DNB. Og da blir det rabalder vetu. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Expert hadde tilbud (i samarbeid med DNB Mastercard) på omtrent alt i butikkene sine, torsdag til lørdag i uke 44. Dette gjaldt kun varer i butikk. Nå så ikke jeg så nøye etter, men i Sør-Trøndelag var det kun på Tiller (hvor de hadde én igjen). Hvor mange ande butikker i landet som hadde denne på lager vet jeg ikke Endret 4. november 2014 av Knutgrus Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det gjaldt ikke bare varer i butikk, du kunne fint gå i butikken og kjøpe akkurat hva du ville og få 20% rabatt på alt. Kun 1. Apple produkt pr. kunde var dog en begrensning. Men om de ikke hadde varen på lager var det bare å bestille, så lenge man betalte med en gang med DNB Mastercard. Ble en iPad Air 2 på meg, når den kommer vet dessverre ingen enda... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det gjaldt ikke bare varer i butikk, du kunne fint gå i butikken og kjøpe akkurat hva du ville og få 20% rabatt på alt. Kun 1. Apple produkt pr. kunde var dog en begrensning. Men om de ikke hadde varen på lager var det bare å bestille, så lenge man betalte med en gang med DNB Mastercard. Ble en iPad Air 2 på meg, når den kommer vet dessverre ingen enda... Trur han meinte at det ikkje gjaldt kjøp i nettbutikken til Expert. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Trur han meinte at det ikkje gjaldt kjøp i nettbutikken til Expert. Jeg tolket det litt annerledes siden han spesifiserte at det bare var Expert på Tiller som hadde skjermen på lager. Det ville jo vært uten betydning om den var på lager eller ikke... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det gjaldt ikke bare varer i butikk, du kunne fint gå i butikken og kjøpe akkurat hva du ville og få 20% rabatt på alt. Kun 1. Apple produkt pr. kunde var dog en begrensning. Men om de ikke hadde varen på lager var det bare å bestille, så lenge man betalte med en gang med DNB Mastercard. Ble en iPad Air 2 på meg, når den kommer vet dessverre ingen enda... Trur han meinte at det ikkje gjaldt kjøp i nettbutikken til Expert. Det gjalt ikke nettbutikk, men Gabri3L snakket nok om at du kunne kjøpe alle slags varer fra sortementet når du var i butikk. Selv om de kanskje bare hadde varene på en større butikk/nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå