Nizzen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Synes jeg leste noe et sted om at 144hz kun funger med G-sync påslått, noe jeg synes høres rart ut. Får du det til med et NVidia-kort? Med 780ti fungerer alt helt strålende. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 144hz funker fint på mine 7970 iaff (14.4). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 144hz funker fint på mine 7970 iaff (14.4). På Swift? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jepp. Bruker dog 120hz ettersom noe bugga seg i Diablo 3 når jeg kjørte 144hz. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 120 med gsync er vel veien å gå her? Iallfall det jeg har stilt inn til. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Juhu! Endelig kommer "budsjettutgaven" i 24". http://www.tomshardware.com/news/nvidia-aoc-display-pc-gaming-g-sync,27733.html Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Juhu! Endelig kommer "budsjettutgaven" i 24". http://www.tomshardware.com/news/nvidia-aoc-display-pc-gaming-g-sync,27733.html Aoc g2460Pg g-sync har vært på lager i over 1 mnd. Dette kan ikke sammenliknes med swift, bare asus 24" med 1080p med g-sync. Swift er 1440p og det er jo derfor den er konge sammen med 144hz lite innputlag OG g-sync. For de som ikke visste det, så blir det ofte mere inputlag, jo flere innganger og dritt det er på skjermen. 1 DP inngang = win Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Juhu! Endelig kommer "budsjettutgaven" i 24". http://www.tomshardware.com/news/nvidia-aoc-display-pc-gaming-g-sync,27733.html Har ikke den skjermen vært ute en stund? kanskje bare en som ligner. Siden du linker, sier også "Of course, you'll need a Nvidia "Kepler" GTX GPU in order to receive the benefits that the G-SYNC tech provides. Funker nye GPU-korta med g-sync da? Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Juhu! Endelig kommer "budsjettutgaven" i 24". http://www.tomshardware.com/news/nvidia-aoc-display-pc-gaming-g-sync,27733.html Har ikke den skjermen vært ute en stund? kanskje bare en som ligner. Siden du linker, sier også "Of course, you'll need a Nvidia "Kepler" GTX GPU in order to receive the benefits that the G-SYNC tech provides. Funker nye GPU-korta med g-sync da? --- Nizzen svarte for deg FØR jeg fikk postet Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jo, ser den kommer på lager straks ja. Får uansett helt "noia" av å game på for store skjermer. Spilte mye FPS på 30" ("1600p") og det var helt jævlig, ikke minst på grunn av skjermstørrelsen. Bedre på litt mindre skjermer. Får kjøpe denne og se om jeg er fornøyd, har uansett ikke noe e-penisbehov for å vifte med 1440p Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Juhu! Endelig kommer "budsjettutgaven" i 24". http://www.tomshardware.com/news/nvidia-aoc-display-pc-gaming-g-sync,27733.html Aoc g2460Pg g-sync har vært på lager i over 1 mnd. Dette kan ikke sammenliknes med swift, bare asus 24" med 1080p med g-sync. Swift er 1440p og det er jo derfor den er konge sammen med 144hz lite innputlag OG g-sync. For de som ikke visste det, så blir det ofte mere inputlag, jo flere innganger og dritt det er på skjermen. 1 DP inngang = win Bummer! Men det hadde jo vært artig å sammenlignet de to skjermene en gang, side om side. Hvis man virkelig skal kose seg med "input lag" så bør man jo prøve seg på å game på en TV. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 VSYNC skal være avslått i spill når GSync er aktivert, right? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 VSYNC skal være avslått i spill når GSync er aktivert, right? Bare sørg for at det lyser rødt, nederst til høyre på skjermen, rammen altså. Da er G-sync aktivert. Den bli automatisk aktivert når du starter ett spill. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Og der stoppet vist min Swift å fungere. Spilte far cry 3 så plutselig ble bildet helt grønt , skjermen skrudde seg av , og nå går det ikke å aktivere den i Nvidia kontroll panalet lenger... gøy Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Sjekka kabelen? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Har desverre ikke noen Display port kabler liggende, så får ikke testet det. Er jo en garantisak så ikke noe jeg stresser så fryktelig mye med, likevel litt surt å måtte vente på en eventuelt ny. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Kjipt å betale frakt og test av en skjerm som funker? Hjelper det å ta kabelene inn og ut? På begge sider. Eventuelt andre porter på GPU, eller andre kabler om swift har andre innganger? Endret 26. september 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det skulle følge med displayport kabel,hvis du fortsatt har emballasjen? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det som får meg til å forkaste litt det at det kan være feil med kabelen er at jeg ikke kommer meg inn i menyen på skjermen for endre instillinger og slikt. Tar inn og ut strømmen så kommer Asus ROG logoen opp og videre går skjermen i sort med aktiv bakgrunsbelysning. Når jeg klikker på knappene for å gå i menyen så skjer det altså ingenting. Dette skal vel fungere uavhengig av om skjermen har bilde signal eller ikke ? Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Kan jo være noe med skjermkortet, har du noen mulighet for å feilsøke det kanskje. Endret 26. september 2014 av brunost187 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå