Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, står at jeg må fjerne Windows 8.1 Update 1 for å få tilbake fungerende fullskjermmodus i StarCraft 2, men denne lar seg naturligvis ikke avinstallere da den bare gir feilmeldinger selv når jeg forsøker via CMD i Safe Mode...

 

Jaja, satser på at Blizzard ordner dette etterhvert da det må være noe tull hos de og StarCraft 2 klienten ettersom alle andre spill klarer å kjøre i fungerende fullskjermmodus, selv Blizzard sine øvrige spill iform av WarCraft 3, Diablo 3, HearthStone og World of Warcraft fungerer jo så.

 

 

EDIT:

 

Er jo litt ironisk at Asus og nVIDIA har benyttet blant annet StarCraft 2 for å showcaste G-Sync. Er jo veldig promotert mot Pro-Gaming miljøet.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

Hva mener du? :)

 

Tipper det var en dårlig spøk...

 

 

Jeg er passe treg :green:

Pga FPS :whistle:

Hehe :) jeg kjører på 2560x1440 med alt på max i nevnte spill, og hardwaren min er 4670K@4GHz, GTX780Ti@1240Mhz og 16GB DDR3, så det er ikke noen supermaskin, men nå skal det sies at det skjer mye på skjermen når jeg ramler så lavt i fps ;) allikevel gjør det ingenting da flyten er upåklagelig med G-Sync :w00t:

Lenke til kommentar

Litt uvant å gå fra en god 1440p IPS, men etter noen timer er jeg gansk vant. :)

Har valgt å kjøre 120hz med ULMB, samt G-sync når jeg kjører fullskjerm. Kjører det meste på skjermen på maks da ULMB tar en god del lysstyrke bort fra skjermen.

 

 

For de som ikke har prøvd ULMB vil jeg anbefale å gå på http://www.testufo.com/ og slå ULMB av/på for å merke forskjellen :p

PS: Du må først slå av G-sync for å få aktivert ULMB. Men så kan du aktivere g-sync etterpå igjen.
PS2: ULMB funker ikke i 144hz, så kjører 120hz.

Lenke til kommentar

La nettopp inn en bestilling på en demo-skjerm av denne (MPX/Komplett, 1 stk igjen per nå).

Bruker for øyeblikket to AMD 7970GHz så får ikke mulighet til å teste G-Sync, men håper uansett at det blir merkbar forskjell på PG278Q og min trofaste Dell U2711, selv uten å få nytte av G-Syncen.

Du blir nokk Ferrrpu..e skuffa. har ikke hatt noe annet enn "DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG" siden æ kobla t denna fer..ulte skjermen ( kjøre m/ Nvidia kort). Koiina stappa de 7 høvdingan opp i .... å læll hadd den samma nytta

Lenke til kommentar

Tja, denne "ball parken" er jo det standardinstillinger egentlig skal representere. Vet ikke om det går under "kalibrering" å bare oppgi en generell verdi som ser ut til å funke på en eller to monitorer.

 

Disse standardinstillingene bør jo egentlig være det som best representerer majoriteten av skjermene. En god allrounder rett og slett.

 

Eller er standardinnstillingene skikkelig dårlige på skjermen?

 

Det kan selvsagt være tendenser som at lysstyrken er skrudd for høyt opp for de som har et mørkt rom, eller som ønsker maks kontrast osv... Men det vil jo uansett være nedsider og positive sider med å sette en ny "standard". Så da får man i så fall definere hva man har fokusert på.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...