Teodor1979 Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Bedre cpu og skjermkort Hehe 40-50 er ikke akkurat mye det heller. Det er ikke noe V-sync som står på eller G-sync som ikke funker? Tearing? Nei enig at det ikke er mye, men BF4 går som sagt sinnsykt smooth med fps langt ned på 30-tallet så jeg synes det er rart at Crysis 3 ikke skal gå bedre på 40-50. Har sjekket at v-sync er av ja og ser ingen tearing, men det er på en måte en pulserende hakking som får meg til å tenke at det er noe bug med spillet. Skal sjekke litt videre Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Fungerer plutselig helt smooth nå på Very High å jeg vet ikke hva jeg har gjort Fps'en er også over 100, så noe har tydligvis vært helt på jordet. (Må ha vært noe HAKKENDE galt, baahahaha ) Hadde litt oppstartproblemer i går kveld og i natt da spillet på en måte nektet å gå i fullscreen med en gang, og det krevde litt plunder for å få det til. Mulig at skjermkortet og G-sync ikke har vært helt "på nett" pga. det Endret 20. august 2014 av TXD1979 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Da har jeg sløyfet G-Sync fullstendig til fordel for ULMB med en pulse widt på 50 (syntes det gav behagelig lysstyrke, alt annet ble for lavt..). Ikke fordi jeg foretrekker ULMB fremfor G-Sync, men fordi jeg rett og slett ikke klarer å forholde meg til at jeg må kjøre ting i full-skjerm... Med 2x 27" side om side så er det vanvittig irriterende å spille spill og ikke kunne bare dra musa over til skjermen på siden for å surfe, respondere på Facebook, Skype osv uten å måtte alt+tab og dermed minimere spillet.. Det å kjøre ting i noe annet enn Windowed Borderless (Maximized) føles utrolig gammeldags og blir en alt for stor frustrasjon for meg.. Dessverre.. Ergo så måtte G-Sync ryke og da kan jeg jo like så greit kjøre 120 Hz @ ULMB @ 50 PW når jeg uansett ikke kan kjøre G-Sync. Er det noe som helst håp om å få G-Sync støtte med Windowed Mode etter hvert? Hvis ikke så er det en temmelig abnorm akilleshæl med hele teknologien spør du meg. 2 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Helt enig. Windowed borderless hadde vært en kjempefordel. Veldig upraktisk ned gsync nå. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Published on Aug 22, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Z_FzXxGVNi4&list=UUtKh7t3br1obEQL6EyiAq0w#t=457 PC Perspective har NVIDIA's Tom Petersen som viser bla G-sync surround Nvida beta driver, som kommer 'soon'. Ca 7:30 ut i videoen. "Earlier today we had NVIDIA's Tom Petersen in studio to discuss the retail availability of G-Sync monitors as well as to get hands on with a set of three ASUS ROG Swift PG278Q monitors running in G-Sync Surround!" Endret 24. august 2014 av B-QL Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er det noe som helst håp om å få G-Sync støtte med Windowed Mode etter hvert? Hvis ikke så er det en temmelig abnorm akilleshæl med hele teknologien spør du meg. Problemet med borderless for min del er at ytelsen faller drastisk i mange spill. Så mye at det er helt uaktuelt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva er bruker dere borderless til? Hva er fordelen? Hilsen en som aldri har brukt det. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva er bruker dere borderless til? Hva er fordelen? Hilsen en som aldri har brukt det. det er vel for å kjøre i windowmode.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Slik jeg skjønner det er det for at folka skal kunne se ut som de jobber på en eller to monitorer, men game på en annen? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tenkte å bytte mine 3 XL2420T i 2 PG27Q nå. Noen som kan komme med noe input som dytter meg over kanten? Trenger et lite dytt her kjenner jeg Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva skal du med to slike på samme maskin da? Altså, hvorfor ha to skjermer hvor du betaler i dyre dommer for 120 Hz + G-Sync, når du hovedsakelig bare får brukt det på en skjerm? Ja, jeg ville nå enten kjørt tre skjermer eller en skjerm. Eller bare kjørt en vanlig 1440p skjerm ved siden av. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Godt poeng det der. Kan jo gå for 1 sånn og 1 vanlig ved siden av som du sier. Jeg har 3 i dag, og spiller aldri over 3 skjermer. Finnes det en lik en da, som kan stå ved siden uten at det ser helt feil ut? Jeg er ordens-nazi, og betaler faktisk for evt å få 2 like om det ikke er mulig å finne noe som er svært likt evt. EDIT : PB27q ved siden av PG27q, hva tror man om det? Endret 24. august 2014 av gthaman Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva er bruker dere borderless til? Hva er fordelen? Hilsen en som aldri har brukt det. Skrive på Skype, Facebook osv.. Ha TV2 Sumo kjørende på skjerm nr2 uten at bildet fryser som det gjør 9 av 10 ganger jeg starter et spill i fullskjerm? Når jeg for eksempel er fanget på PayDay 2 og kanskje må vente alt fra 2 til 15 min for å komme inn igjen så er det veldig greit å kunne surfe på skjerm nr2 uten å måtte minimere spillet osv.. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Får dere g-synk når dere utvider skrivebordet til 2 skjermer og kun spiller i fullskjerm på den ene? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva er bruker dere borderless til? Hva er fordelen? Hilsen en som aldri har brukt det.Skrive på Skype, Facebook osv.. Ha TV2 Sumo kjørende på skjerm nr2 uten at bildet fryser som det gjør 9 av 10 ganger jeg starter et spill i fullskjerm? Når jeg for eksempel er fanget på PayDay 2 og kanskje må vente alt fra 2 til 15 min for å komme inn igjen så er det veldig greit å kunne surfe på skjerm nr2 uten å måtte minimere spillet osv.. Jeg kjører 2 skjermer og har ikkje det problemet. Rart Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hvilket problem da? Du må jo alt+tabbe / minimere en fullskjermapplikasjon/spill for å kunne gjøre noe som helst på skjerm nr2? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kjekt å kunne spille f. eks. Civ5 og sømløst ha oppe både nettleser og en film i tillegg til spillet i borderless. Noen spill takler knapt at man alt-tabber seg ut også... 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 2 datamaskiner koblet til skjerm nr2 ftw. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 2 datamaskiner koblet til skjerm nr2 ftw. Bare synd jeg tabbet meg ut med skjermer med bare en inngang. Ikke det at kabinett-PCen min støtter 1440p heller. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kjekt å kunne spille f. eks. Civ5 og sømløst ha oppe både nettleser og en film i tillegg til spillet i borderless. Noen spill takler knapt at man alt-tabber seg ut også... Men da må jeg spørre: trenger man gsync i det heletatt når det er et spill hvor man like gjerne ser på en annen skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå