fleur Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg pleier å trene 2-3 ganger i uka, men har ikke trent på 1 uke nå. Våknet opp igår med støle/kraftløse underarmer, og idag er det mye verre. Er helt ødelagt fra biceps og helt ned til hånda på begge sider. Er t.o.m. Støl oppå hendene, og føler jeg må bruke mye krefter for å orke å bevege armer og hender. Er også nummen i hånda. Blir enda verre om armen har ligget i ro en stund (sovet). Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Senebetennelse er det siste jeg hadde som opplevdes lignende. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Senebetennelse er det siste jeg hadde som opplevdes lignende. Men i begge armene samtidig? Ble litt feil når jeg sa jeg er nummen på hendene, har jo ikke mistet følelsen helt, er bare mer slitsomt å bruke hendene. Er ømt å bevege på hendene også, akkurat som om senene er støle på en måte Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Det er vel greit å få en lege til å se på det. Litt avhengig av arbeid så høres det jo ut som om en sykemelding kan være lurt, også. Jeg er forrsten enig; begge armene samtidig høres rart ut. Endret 6. juli 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå