botus Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei lurte på hvilken type ram brikker MACBPME864HA bruker og om det er mulig å oppgradere dette? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nei, minnet er loddet fast og kan dermed ikke byttes. Lenke til kommentar
botus Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Høh for på lefdal.com så står det at max oppgradert er 16GB så jeg kan ikke sende denne til apple og oppgradere på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Nei. Modellene som Lefdal selger er grunnmodellene(eller spesifikke modeller), for å kjøpe en MBP med mer minne, eller andre ønskede oppgraderinger, så må den bestilles fra Apple. Endret 5. juli 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Høh for på lefdal.com så står det at max oppgradert er 16GB så jeg kan ikke sende denne til apple og oppgradere på en eller annen måte? Jeg ser på Lefdal at 15" modellen har 16GB, men bortsett fra det, så er det riktig som Uderzo sier, da må de bestilles i den konfigurasjonen du vil ha fra Apple. Det gjør jo egentlig ikke så mye da prisene det er omtrent det samme, med gratis frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå