Alma04 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei! Jeg fylte 17-år Igår og har lyst til å feire den med venner! Å ha en form for sammenkomst hjemme er utelukket, på grunn av en kjempe krangel med mamma. Og siden det er utelukket, tenkte jeg at det var mulig å dra ned på stranda og grille, men siden det bare er spådd dårlig vær er det ikke noe gøy å dra på stranden. Jeg tenkte kanskje å dra på restaurant, og kino etterpå.. Men jeg vil gjøre noe som er litt mer sosialt enn å sitte i mørket i 2 timer. Ønsker å gjøre noe som krever at man kan kanskje kan være litt aktiv og sosial - og noe som ikke er for dyrt! Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Go-kart! Ingen vil angre på at de ble med. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Reball eller paintball! 8-10 stykk er perfekt! Lenke til kommentar
Alma04 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Wow Dette var gode forslag! Gjerne kom med fler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå