malmanomar Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 - Tillatt mellom likekjønnede søsken (ingen fare for syke barn) - Tillatt mellom søsken hvor den ene er steril(isert) (ingen fare for syke barn) - Forbudt mellom to fruktbare søsken Ville dere fortsatt hatt motforestillinger? ("det er ekkelt" eller "jeg liker det ikke" gjelder ikke, alle voksne mennesker forstår at det ikke er et gyldig argument) Nei, det eneste jeg kan se som et argument mot slike "relasjoner" da er om noen fortsatt vil påtvinge andre sin egen moral. Det har vi hatt nok av allerede her på kloden. Spørsmålet er hvor mange dette gjelder? Kanskje en aversjon mot slik attraksjon allerede er nedfelt i genene våre (for å forhindre skadelig innavl) siden det er en "lyst" vi sjelden hører om. Utenom Anais Nins kjærlighetsforhold til sin far (muligens X antall % diktning) kan jeg kun huske å ha hørt om et notorisk søskenpar fra jær-distriktet, som hadde som hobbyvirksomhet å forføre intetanende tredjepersoner. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Meget mulig, jeg laget en tråd om det for ikke så altfor lenge siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1568585&page=1&&do=findComment&comment=21460793 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg