funkweb Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg ser i options at den ER avmerket som at den SKAL starte at startup. Men den gjør f..'n meg ikke det. Jeg kjører W2000 pro. Kjederlig å måtte starte den manuelt hver gang. Forslag ?? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Reinstall... funker fint her ihvertfall (XP Pro). Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Sjekk at servicen er satt til "automatic" - Ralek - Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Sjekk at servicen er satt til "automatic" - Ralek - Hmm, den ER satt til "automatic" Når jeg starer windows, så går alt som det skal. (Unntatt at jeg ikke kan surfe uten Sygate.) Jeg mistenker at den er startet alikevel. (Automatisk) Men jeg venter og venter på at den skal vise seg. Men neida. Når jeg da skal starte den manuelt, så pop'er den frem..akkurat som den lå "hidden" ehh skjønner ? PS. Den er IKKE avmerket som "Hide Sygate Personal Firewall System Tray Icon" Merkerlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå