|SeVen| Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc nå, skal bare bruke den til MIRC og skriving. Ikke noe spilling. Mente jeg så et sted på nettet for lenge siden at det var noen som solte nye bærare for rundt 5-6k. Noen som vet hvem som solgte de ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du trenger da ikke en ny bærbar hvis du bare skal bruke den til surfe/skrivemaskin. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jo, vil ha bærbar. Skal ha den med meg litt rundt og da.. men skal ikke spille eller gjøre noe tung jobb på den. En 600 mhz er mere enn nok. Og 128 klarer seg bra. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jo, vil ha bærbar. Skal ha den med meg litt rundt og da.. men skal ikke spille eller gjøre noe tung jobb på den. En 600 mhz er mere enn nok. Og 128 klarer seg bra. En brukt er det du bør lete etter Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 ja, driver å leter rundt etter brukt, men synes alle skal ha så BLO priser for en brukt bærbar. Gidder ikke betale 5000 kr for en 200 mhz med 64 mb ram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå