AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei. Jef har klart å få kjæresten stil å sprute, og jeg vurderer å putte alt i munnen og svelge alt sammen når det går for henne. Tanker tenner meg noe sinnsykt, og hun er helt med på det (hun syntes først det virka ekkelt). Hun spruter veldig mye også. Når hun spruter så tenner det meg noe sinnsykt og det er godt for henne. Hva synes dere om dette? Er det noe dere har prøvd, hørt om eller lyst til å prøve? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 2 Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hva synes dere om dette? Er det noe dere har prøvd, hørt om eller lyst til å prøve? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Synes det hørtes ekkel ut, har aldri hørt om, prøvd eller hatt lyst til å prøve, men kjør på Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hun tar spruten din, du tar spruten hennes, fair enough 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det er digg, kjør på! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 hun tar spruten din, du tar spruten hennes, fair enough Jeg skal jo selvfølgelig gjøre det. Blir spennende å prøve ut. Ja, synes det er fair også Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Det er digg, kjør på!Har du prøvd så du vet hva du snakker om? Hvordan var det? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hun tar spruten din, du tar spruten hennes, fair enough Jeg skal jo selvfølgelig gjøre det. Blir spennende å prøve ut. Ja, synes det er fair også Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Det er digg, kjør på!Har du prøvd så du vet hva du snakker om? Hvordan var det? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Kos deg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hun tar spruten din, du tar spruten hennes, fair enough Jeg skal jo selvfølgelig gjøre det. Blir spennende å prøve ut. Ja, synes det er fair også Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Det er digg, kjør på!Har du prøvd så du vet hva du snakker om? Hvordan var det? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Mye renere enn å slikke mus, og det er jo digg når spruten står. Våt = kåt (Y) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Lukter den safta reketråler på en 10 mils avstand eller er den annerledes egentlig ? Bare nysgjerrig Endret 5. juli 2014 av James Bond 2 Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Mye oppmuntringer og lite personlige erfaringer her altså, gi oss statusrapport etterpå da herr anonym Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Lukter den safta reketråler på en 10 mils avstand eller er den annerledes egentlig ? Bare nysgjerrig Så lenge hun dusjer regelmessig, går det bra. Det lukter mer eller mindre det samme som den vanlige smøresafta, bare litt mindre. Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Mye oppmuntringer og lite personlige erfaringer her altså, gi oss statusrapport etterpå da herr anonymDet skal jeg gjøre Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det lukta ingenting av "spruten" til eksen min. Var litt tykkere enn vann på konsistens bare. Noen ganger helt vann-aktig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg spruter og da jeg satt på ansiktet til første kjæresten så fikk han det meste i seg, uten at det var planlagt. Ingen av oss klagde på det. Anonymous poster hash: 9811a...570 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det hadde ikke jeg klaget på heller, hehe. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Det lukta ingenting av "spruten" til eksen min. Var litt tykkere enn vann på konsistens bare. Noen ganger helt vann-aktig.Drakk du dette? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Drakk og drakk, mere slikket. Men det var mye ja. Smakte egentlig ikkeno spesiellt. Hvis jeg ikke "tok imot" rant og dryppa det over hele gulvet/senga. Endret 5. juli 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Drakk og drakk, mere slikket. Men det var mye ja. Smakte egentlig ikkeno spesiellt. Hvis jeg ikke "tok imot" rant og dryppa det over hele gulvet/senga.Du tok det imot med munnen og slurpa det i deg? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hei. Jef har klart å få kjæresten stil å sprute, og jeg vurderer å putte alt i munnen og svelge alt sammen når det går for henne. Tanker tenner meg noe sinnsykt, og hun er helt med på det (hun syntes først det virka ekkelt). Hun spruter veldig mye også. Når hun spruter så tenner det meg noe sinnsykt og det er godt for henne. Hva synes dere om dette? Er det noe dere har prøvd, hørt om eller lyst til å prøve? Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 Bare å svelge unna. Ikke noe farlig. Kos deg. Lenke til kommentar
jobbesen Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Så deilig det. Jeg har møtt tre jenter som spruter. En kom bare litt når jeg fingret henne kraftig, men de to andre sprutet så det komm over veggen. Støtvis to tre ganger (Sprut) Hun ene (vi var ganske unge 16-17) hadde tykkere saft noen ganger og det luktet ikke noe spess, smakte litt beskt, men sexy. Hun sprutet mest når jeg slikket klitten samtidig med at hun sugde meg. en ren 69 stilling og da kom det jo i munnen min oxo, men jeg tok igjen så det holdt! Kan ikke huska at noen av disse jentene luktet noe spess. bare så deilig! Av og til cammer jeg med jenter som spruter, de liker jo å se at jeg også spruter unormalt mye. deilig! Svelg på! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Det gikk veldig bra dette. Husker ikke så utrolig mye. (Kjæresten husker mer). Vi drakk en god del whiskey den kvelden og koste oss. Hun hadde mensen, men jeg slikka henne masse (hun hadde i tampong) både foran og bak iblant. Hun syntes det var kjempe godt. Hun kom to ganger uten sprut. Så når vi var litt mer påvirka, spurte jeg om hun kunne ta ut tampongen. Det gjorde hun og hun blødde ganske kraftig. Vi hadde av lyset og tenkte ikke noe særlig over det. Jeg likte i hvert fall veldig godt, samme gjorde hun. Vi hadde sex en del ganger, og hver gang jeg kom, kom jeg i munnen hennes, og hun kom når jeg slikka henne. Den ene gangen satt hun også oppå meg mens hun kom. Var en veldig varm og god stråle som fylte munnen min. Vi holdt på lenge, og hun sugde meg masse også selv om penisen var like rød som rudolfs nese. Vi syntes begge det bare var morsomt. Hadde sex og oralsex i flere timer og begge kom igjen og igjen. Etter det er det helt svart for meg. Så våkna vi begge et par-tre timer etterpå. Da var vi bare litt brisen. Men det var så utrolig turn on at det var mens og blodig der. Hun brydde seg tydeligvis ikke heller. Hun begynte jo først å ta fingern ned dit og ta i munnen. Og det var masse flytende blod. Hadde en del mer oralsex etter dette også. Både dyna og nærmest hele lakenet var helt rødt, sammen med begges ansikt, munn, hender og kropp. Vi syntes det var en veldig spennende kveld og det var utrolig godt alt sammen. Selv nå tenner vi begge på oralsex begge veier (selv om den har vært inni den blodige musa) når hun har mensen. Spennende kveld, gøy å dele med dere. Det var en super kveld. Vi hadde ikke sett hverandre på en uke og spiste god middag, dessert, chips, og røyka masse, etterfulgt av en del drikking og masse gøy Anonymous poster hash: 75b6d...5b6 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hahah wow. Godt dere koste dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg