Gå til innhold

Mobil med god lyd?

Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Lurer litt på hva dere anbefaler for en som skal kjøpe en ny mobiltelefon. Han er mest avhengig av god lyd på musikkspilleren. Ikke fra høyttalerne på telefonen, men i øretelefonene.

Jeg har selv iPhone 5 og synes lyden er veldig bra der, men hvilke andre telefoner har ordentlig godlyd? Hadde en Galaxy S4 før og den var veldig skuffende på lyd.

Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer litt på hva dere anbefaler for en som skal kjøpe en ny mobiltelefon. Han er mest avhengig av god lyd på musikkspilleren. Ikke fra høyttalerne på telefonen, men i øretelefonene.

Jeg har selv iPhone 5 og synes lyden er veldig bra der, men hvilke andre telefoner har ordentlig godlyd? Hadde en Galaxy S4 før og den var veldig skuffende på lyd.

Noen anbefalinger?

Jeg har selv en Galaxy S4. Jeg synes lyden er ganske bra, så du må enten være ekstremt kresen på lydkvalitet eller være litt døv, haha :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Nei jeg mener ikke at pluggene skal være bra, men at lyden i hvilke som helst gode øretelefoner skal være bra.

På S4 synes jeg det låt veldig som en blikkboks, og det var ikke særlig stas.

Lenke til kommentar

Nei jeg mener ikke at pluggene skal være bra, men at lyden i hvilke som helst gode øretelefoner skal være bra.

På S4 synes jeg det låt veldig som en blikkboks, og det var ikke særlig stas.

Nyeste HTC mobilene setter jeg en finger på, her er to artikler i tilfelle du vil lese litt om akkurat det :p

Første er vel iphone vs andre, mens den andre er generelt, smarttelefon for audiofile

http://www.engadget.com/2012/10/02/iphone-vs-rivals-audio-tests/

http://www.phonearena.com/news/Best-smartphones-for-music_id56292

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

HTC One har jeg også opplevd som bra. Xperia V og Z1 Compact var OK, men ikke veldig bra. Ser ut som om iPhone scorer veldig bra i det testene, og det overrasker meg ikke.

Får se om han vil ha så stor telefon som HTC One eller om han kanskje burde gå for en iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...