johanhs Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har bytta chipset på pcen fra VIA til nForce2 da jeg oppgraderte. Xp nektet først å boote. Krasjet på mup.sys fila. Tok install-repair fra Xp cden. Da får jeg boot, men tar laaaang tid... Får fremdeles noen ganger "bluescreen of death" under boot... Og noen ganger også etter en stund. Betyr dette at jeg må installere Xp HELT fra nytt. Mye styr da en må legge inn mange program på nytt også... Tror ikke dette har noe med pros og ram. Grei kjøling og ikke overklokka. Noen som har vært borti dette? :wink: Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er det slik at du har bytta hovedkort uten å formatere så er det ikke så rart at du får problemer. Husker ikke helt hvor jeg leste det, men det er vist en måte å gjøre det på. Jeg for min del ville bare ha formatert og satt opp maskinen på nytt så får du et reint oppsett. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvorfor starter du flere tråder om samme emne ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dersom du installerer et nytt hovedkort med et annet chipset vil ikke XP starte. Du må formatere og installere på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå