AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 ¡Hola, amigos! Satt på bussen (av alle steder) og tenkte litt over om man går glipp av noe (fysisk), ved å miste jomfrudommen "sent" (20 år+), enn å miste den når man er 16 år. Jeg selv mistet den når jeg var 21 år sammen med kjæreste. Det var seff utrolig digg og ingenting å klage på. Men så her om dagen begynte jeg å tenke på at en 16-års kropp (som har utviklet seg en viss del) er vell mer digg enn en som er 20 år? Jeg vet ikke om jeg er syk i hodet og om denne tråden kommer til å bli slettet pga. den omhandler seksualitet og mennesker som er 16 år. Men i alle fall har jeg alltid sett for meg at en 16-17-åring er fastere... overalt, if you get me. Husker godt fra en av de første festene jeg var på i 16-årsalderen. Alkoholinntaket var relativt høyt og etter mye shitsnakk og latter. Plutselig kommer en hviskende stemme med hint av Bacardi Breezer Ruby Grapefruit inn i øret mitt og spør om vi skal "gå opp", noe som jeg ikke skjønte hva betydde i første sekund. Hun laget deretter en sirkel med venstre hånd og en bestemt pekefinger med høyre... dere skjønner resten. Opp bar det (skrives det virkelig slik?) og i senga med klærne rivende av hverandre. Kroppen hennes var... - skal jeg gjøre det så uskyldig beskrivelse som mulig - som Dahls Julebrus: perfekt farge, perfekt form og perfekt smak (det er den beste brusen, uansett!). Dessverre spydde hun bokstavelig talt to sekunder før jeg poppet korken, if you catch my drift. Så det ble ikke noe den kvelden og det tok jaggu meg fem år før det endelig ble unnagjort. Uansett, noen andre som noen ganger har tenkt over dette. Man hadde ikke så veldig mye kontakt med jenter i ungdomstida og lurer på hvordan det hadde vært hvis.... alle skjønner hva jeg mener. Strammere i fisken, liksom. Nå går jeg til legen. Tralala! Anonymous poster hash: ed9cb...51f Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 var sammen med ei dame fra hu var 13 til hun var 20, og hun var like fast i fisken hele veien (if u catch my drift). Det dere er vel veldig indviduelt, noen er slapp og noen er tight, du må bare føle deg frem Ellers kan du prøve en fra østen, eller kanskje det er bare en myte at de er tightere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Men i alle fall har jeg alltid sett for meg at en 16-17-åring er fastere... overalt, if you get me. Dette er rett og slett feil for skjedens del. En skjede er i praksis bare en muskeltrakt og hvor fast eller løs den er avhenger av hvor trent den er, ikke av kvinnens alder. Anonymous poster hash: b759d...48a Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Finnes jo faste jenter i 20-30 års alderen også, veldig pluss om de trener også Skjønner hva du mener om at kroppen er så og si veldig fast og fin på 16 åringer, har selv hatt meg med ei som var 16 når jeg var 19 men har faktisk hatt meg med ei milf på 35 år også og det var heller ikke noe å klage på.. Folk er forskjellige og det spørs hvem man kommer over på (if you catch my drift) Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Vi vet alle at Hamars julebrus er den beste julebrusen. TS er åpenbart en lystløgner 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Unge jenter vil alltid være fysisk overlegne eldre damer, heldigvis er ikke dette tilfelle for oss gutta jeg er 27 år og pga tinder så har jeg nå igjen regelmessig sex med jenter under 20, det er alt for digg. Har ikke hatt det siden jeg var den alderen selv Anonymous poster hash: 4493d...569 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Vi vet alle at Hamars julebrus er den beste julebrusen. TS er åpenbart en lystløgner Tull og vas CB julebrus er den eneste og beste julebrusen og til TS. 16 er lovlig i dette landet men tror ikke det er noe sjakktrekk å ha seg med 16-åringer. 19-20 er ok. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Unge jenter vil alltid være fysisk overlegne eldre damer, heldigvis er ikke dette tilfelle for oss gutta jeg er 27 år og pga tinder så har jeg nå igjen regelmessig sex med jenter under 20, det er alt for digg. Har ikke hatt det siden jeg var den alderen selv Anonymous poster hash: 4493d...569 Du er alt for troll spør du meg, jenter under 20 vil ikke ha gutter som er over 25+ Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Alle vet at Lerums røde julebrus er den beste. Jævla østlendinger. Anyways, det er ganske forskjellig fra person til person hvordan de er i senga. Alder har personlig ikke så mye å si for meg, 16 eller 30. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Unge jenter vil alltid være fysisk overlegne eldre damer, heldigvis er ikke dette tilfelle for oss gutta jeg er 27 år og pga tinder så har jeg nå igjen regelmessig sex med jenter under 20, det er alt for digg. Har ikke hatt det siden jeg var den alderen selv Anonymous poster hash: 4493d...569 Du er alt for troll spør du meg, jenter under 20 vil ikke ha gutter som er over 25+ Dummeste jeg har hørt, våknet opp med 2 russ i sengen min natt til 1.mai..... kan vise deg tinderen min hvis vi møtes så kan du nå se hvilken alder det er på jentene jeg holder på med.... Anonymous poster hash: 4493d...569 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg vil nå si at yngre jenter er pene å se på, men sånn i senga er det ofte bedre om de er litt eldre, litt mer erfaring. Når det er sagt, så har jeg hatt bedre sex med ei på 19 enn ei som var 26, men det å være førstemann ville jeg aldri vært ihvertfall. Jeg var vel litt sent ute selv, og sånn i ettertid så tenker jeg at jeg burde startet tidligre. Ikke fordi jentene var yngre, men for å selv ha litt erfaring når man kommer til en alder det er ganske forventet at man har en del erfaring fra før. Endret 7. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Unge jenter vil alltid være fysisk overlegne eldre damer, heldigvis er ikke dette tilfelle for oss gutta jeg er 27 år og pga tinder så har jeg nå igjen regelmessig sex med jenter under 20, det er alt for digg. Har ikke hatt det siden jeg var den alderen selv Anonymous poster hash: 4493d...569 Du er alt for troll spør du meg, jenter under 20 vil ikke ha gutter som er over 25+ Dummeste jeg har hørt, våknet opp med 2 russ i sengen min natt til 1.mai..... kan vise deg tinderen min hvis vi møtes så kan du nå se hvilken alder det er på jentene jeg holder på med.... Anonymous poster hash: 4493d...569 Hvis vi møtes? Ja det er lett det! En ting som også er veldig lett er å gjemme seg bak anonym profil og leke cocky som faen + skryte på seg jenter Pics or it didnt happen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Unge jenter vil alltid være fysisk overlegne eldre damer, heldigvis er ikke dette tilfelle for oss gutta jeg er 27 år og pga tinder så har jeg nå igjen regelmessig sex med jenter under 20, det er alt for digg. Har ikke hatt det siden jeg var den alderen selv Anonymous poster hash: 4493d...569 Veldig sant alt som du sier her. Anonymous poster hash: 4b605...140 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Er ikke spesielt kvinnefientlig, men ingen kan nekte for at de fleste kvinner forfaller/lar seg selv forfalle uholdbart mye da de passerer 20-22 år. Det er akkurat som om 20 år er den magiske grensen. Etter 20 så driter de i vekten, bryr seg ikke om håret eller og pynte seg generelt. Vet om utrolig mange som var tilnærmet en 10 av 10 i ungdommen, men nå så både ser de ut som og oppfører seg som noen oppbrukte tøser. Sad but true.. (En liten Metallica quote der ja)Så ja, er man ung og har mulighet, så burde man gå for det, så lenge det er lov Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du kan ikke skjære alle over en kam. Det finnes mange som bryr seg. Jeg er en av dem. Jeg passer på at jeg ser skikkelig ut, jeg går i kjole, sminker meg, ordner meg og pynter meg. Jeg liker å se bra ut og å føle meg bra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kjetil det må være den mest fordomsfulle kommentaren jeg har lest, og jeg ler...av deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Unge jenter vil alltid være fysisk overlegne eldre damer, heldigvis er ikke dette tilfelle for oss gutta jeg er 27 år og pga tinder så har jeg nå igjen regelmessig sex med jenter under 20, det er alt for digg. Har ikke hatt det siden jeg var den alderen selv Anonymous poster hash: 4493d...569 Du er alt for troll spør du meg, jenter under 20 vil ikke ha gutter som er over 25+ Dummeste jeg har hørt, våknet opp med 2 russ i sengen min natt til 1.mai..... kan vise deg tinderen min hvis vi møtes så kan du nå se hvilken alder det er på jentene jeg holder på med.... Anonymous poster hash: 4493d...569 Hvis vi møtes? Ja det er lett det! En ting som også er veldig lett er å gjemme seg bak anonym profil og leke cocky som faen + skryte på seg jenter Pics or it didnt happen Man gjemmer seg bak anynomt nick så alle de kvinnelige forumbrukerne man har hatt sex med ikke skal bli sjalu eller lei seg. Anonymous poster hash: 4493d...569 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Man gjemmer seg bak anynomt nick så alle de kvinnelige forumbrukerne man har hatt sex med ikke skal bli sjalu eller lei seg. Anonymous poster hash: 4493d...569 Forumbrukere? Jeg trodde det var snakk om tinder? Men det speller ingen rolle, pics or it didnt happen Du får meg til å tvile når du kommer på diskusjon.no for å få deg no, det virker strevsomt.. Tinder kan jeg forstå men det andre.. næææh ;P Du har tydeligvis hatt deg med så mange kvinnelige på forumet at du må gjemme deg ja Endret 8. juli 2014 av Tvillingsjel Slettet mye bruk av quoting Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg mener ikke alle men, jeg mener at det er en del. Vet også om mange som fortsatt ser smashing ut, ikke misforstå! Men jeg tror det er mange som tar det for gitt at de ser bra og naturlig ut. Utseendet er selvfølgelig ikke alt, men det er ikke diskusjonen her. Det må være lov og ha høye standarder som mann, kvinner er ikke noe bedre akkurat. Det vil alltid være de som ikke liker å høre sterke meninger, men det får bare gå. Personlig så bryr jeg meg ikke så mye om dama har noen kilo for mye eller noe, men det er ikke ideelt. Endret 7. juli 2014 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 du har nok ikke gått glipp av noe, unge jenter liker eldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg