VargAamo Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Skikkelig små maskiner er i vinden.Her er produktene leserne våre gleder seg mest til Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Bare jeg som venter på Note 4. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Gleder meg mest til neste Nexus mobil 4 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg gleder meg mest til lanseringen av ny Mazda MX-5 3. september. Endret 5. juli 2014 av Ar`Kritz 5 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg gleder meg mest til Game of Thrones sesong 5 begynner å rulle ut D: 6 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Lurer på om Rift kan brukes viss man ser dårligere på høyre øye. Luter på det samme ang. Google Glass. Bruker briller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Google Glass trenger du bare et øye for å bruke. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Bare jeg som venter på Note 4. Etter å ha fått stjålet mobilen på interrail, så nei. Men må egentlig prøve størrelsen først. Om de skal fortsette å gjøre telefonen større, blir den snart uhåndterlig. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Lurer på om Rift kan brukes viss man ser dårligere på høyre øye. Luter på det samme ang. Google Glass. Bruker briller. Oculus Rift har to separate linser som kan byttes og justeres individuelt om en har behov for det. Skal ikke være noe problem med mindre du har svært dårlig syn. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Har allerede lagt inn en ordre på en Seagate Enterprise Capacity 6TB...jeg var forørig i den tro at disken allerede var kommet ut i daværende øyeblikk. Men nå skjønner jeg hva Dustin mener med "bestillingsvare". Jaja, da får jeg bare kjøpe meg en ekstra boks med tålmodighet på mandag. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 "Når styrke og kapasitet er like viktige" ...og når pris er revnende likegyldig. Sitter og lurer på om jeg skal handle noen WD Red 4TB, eller vente til det kommer betalbare 5 og 6 TB disker. 1,5 TB diskene mine begynner *virkelig* å dra på årene. Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 SWIFT PG278Q er så sen... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Litt av en pris på den gaming skjermen. Men det koster å være kar som det sies Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Sier ikke nei takk til et par nye harddisker på 6TB. Er på grensen til å fylle opp 4TB, så mere lagring trengs. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Gleder meg til Sony Xperia Z3 i September Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Gleder meg til 24. Desember Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Litt av en pris på den gaming skjermen. Men det koster å være kar som det sies 7 laken for en TN-skjerm er uaktuelt for meg i alle fall. Da lider jeg heller i stillhet med min Dell 2407WFP-HC en stund til. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Litt av en pris på den gaming skjermen. Men det koster å være kar som det sies 7 laken for en TN-skjerm er uaktuelt for meg i alle fall. Da lider jeg heller i stillhet med min Dell 2407WFP-HC en stund til. Ja jeg sitter med en 24" 144Hz Asus og inntil det kommer en 27" med 4k og samme eller raskere oppdateringsfrekvens til under 4000 kr, så vil jeg nok sitte med samme skjerm. Noe jeg antar blir noen år Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvorfor skal alle ha noe nytt som er litt bedre enn forgjengeren hele tiden? Ikke rart verden går til helvete.. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Gleder meg mest til GTX880. På tide å oppgrade mitt gode gamle GTX680. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå