Countryman Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei! Surfe-pc`n min er på vei til å gå til dundas, og det skulle bare mangle! Har hatt en Dell-Inspirion i 6-7år nå. Den kostet ikke mer enn 3-4k og har vært bunnsolid. Dvs. - dette er en ren surfe-pc og blir ikke brukt til tunge arbeidsoppgaver. Har dere tips til en ny som jeg kan bytte den med? Kriteriene mine er god lagringsplass, stillegående og velfungerende wifi. (wifien på denne har ikke fungert på flere år. vet ikke hvorfor, men har måtte hatt en laaaang nettkabel liggende gjennom gangen min, og denne blir godt å bli kvitt) takk for hjelp folkens! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Pris? Størrelse av betydning? Og er det bare selve maskinen, eller skjerm osv også? ----- Edit: Legger ut et forslag https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/10270 Billig tokjerner med integrert grafikk. Støydempet kabinett. Windows 8.1 på SSD og 2 TB ekstra lagring i form av HDD. WIFI kort. 5590,- totalt. Eller blir det for dyrt? Tanken min var: Du setter du inn den ekstra 120mm i front som inntaksvifte (for å opprettholde overtrykk), og kobler totalt alle viftene (3 kabinett vifter og 1 CPU vifte) til den integrerte viftekontrolleren i kabinettet (koble de to viftene i front sammen med y-splitteren). Da kan du kjøre alle viftene på minimumshastighet, og det vil få veldig lavt lydnivå, i kombinasjon med det polstrede kabinettet. Burde bli stilrent, lavt lydnivå og ellers møte kravene dine. Endret 5. juli 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå