chairgame Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg skal ha en sunbeam soundcontrol og lurer på hvor man kan feste den. må man skjere hull i et av cd-rom brønn dekslene eller passer den i diskettstasjon-brønn? Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Den kan ikke monteres i en enkelt 3,5" brønn - i såfall tar den 2 brønner. Et annet alternativ er vel å feste den på baksiden av kabinettet? Ikke så ofte du bruker bryteren at det gjør noe. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Bruk Cdrom sted davel..de flesta har mange nok av dem Syns forøvrig den greia funka utrolig dårlig. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Bruk Cdrom sted davel..de flesta har mange nok av dem Syns forøvrig den greia funka utrolig dårlig. Hva var det du forventet den skulle gjøre som den ikke gjorde da? Rettere sagt: Hva funka dårlig? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Den funker akkurat som den skal den Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Syns den lydsensoren ikke virket bra nok jeg...Måtte spille høy musikk Lenke til kommentar
resac Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Den passet i diskett-brønnen min! bare reiv av alt som het deksler på den, boret 3 hull og litt file arbeid og limte fast den bak der.. ser mye bedre ut... gjort på 10min! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Syns lydsensoren er fet jeg, men det er vel først og fremst "strobe" funksjonen jeg har den for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå