cruxious Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) XISHAN W350S 15.6" FULL-HD MATT INTEL CORE I7-4700MQ, 8GB, 180GB SSD + 750GB HDD, GEFORCE GTX 765M, (W350STQ-CFB5) (Linken funker ikke da de ikke produserer den pcen lenger) Windows 8. Se siste innlegg. Ny problemstiling Endret 7. juli 2014 av crux85 Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Liten oppdatering: Har tatt av alt slags form for dvale/hvilemodus, men maskina klikker fremdeles. Denne gangen skrur pcen seg helt av og starter opp igjen av seg selv etterpå uten at jeg gjør noe som helst. Den bare starter, kommer inn i windows i ca 1 min, også slår seg av igjen og starter. Sånn kan den drive på helt til jeg tar ut batteriet... Endret 5. juli 2014 av crux85 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Hva med om å skru av dvalemodus for alltid? To make hibernation unavailable, follow these steps:Click Start, and then type cmd in the Start Search box. In the search results list, right-click Command Prompt, and then click Run as Administrator. When you are prompted by User Account Control, click Continue. At the command prompt, type powercfg.exe /hibernate off, and then press ENTER. Type exit and then press ENTER to close the Command Prompt window. Bare bytt ut "off" med "on" hvis du skal ha det på igjen. Endret 5. juli 2014 av Ryoki Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Da prøver vi det! Men jeg lurer på om det er noe annet. Nå har for eksempel pcen fungert fint i 30min... så klikker den igjen etterhvert. Pcen blir ikke særlig varm, temperaturen går såvidt over 65 grader i følge et "speedfan" program. Vet ikke hvor bra det programmet er men... Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Vel det har ikke klikka enda så kan jo håpe! Pcen har jo hatt et hardt liv så kan jo være noen komponenter og koblinger inne i pcen som ikke har det tipp topp tommel opp... Jeg får se det an og dersom det skjer igjen får jeg prøve noe annet. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Etter nøyere testing av pcen ser det ut som om det er noe feil med enten batteriet eller selve koblingen på hovudkortet.. Hver gang jeg kobler i ledningen fra laderen skrur pcen seg av. Den fungerer fint når den kun går på batteriet. Kan det være at laderen er busted? I tilfelle, hvis jeg må få ny lader må alt av ampere/volt i input og output være identisk? Endret 7. juli 2014 av crux85 Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Bumper denne litt. Nå har jeg prøvd ny lader og pcen fungerer mye bedre nå, men fremdeles klikker den i ny og ne. Kan det hjelpe å formatere hele greia og legge inn windows på nytt? Kan det være noe softwarefeil eller virus? Har tatt fullstendig scan av pcen og den finner ingen virus. (avast) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå