abcdefg Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Selv om jeg har googlet rundt dette i evigheter, greier jeg ikke å få et ordentlig svar på det. Derfor spør jeg her! Hvordan selger jeg ting på Ebay? Hvordan ordner jeg det med hensyn til sending, porto, toll osv. til utlandet? Posten.no er fryktelig uoversiktlig og jeg finner ikke svar på spørsmålet mitt der. Noen som tips og erfaringer rundt dette? Hvor mye koster det å sende en pakke til utlandet for eksempel? Noe annet jeg bør vite og ta hensyn til når jeg skal selge ting på Ebay? Setter stor pris på hjelp! Endret 5. juli 2014 av abcdefg Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Postens priser: Europa, ekskl Færøyene og Grønland - Grunnpris: NOK 270, Kilotillegg NOK 19,-Øvrige verden - Grunnpris: NOK 270, Kilotillegg NOK 46, Toll: Du fyller ut et par skjema på posten (dette får du automatisk når du sender pakker til utlandet) eBay tar også noen kroner: http://www.fees.ebay.com/feeweb/feecalculator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå