RBW Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Delta i denne ukens helgekonkurranse, og du kan stikke av med et veldig spesielt tastatur.KONKURRANSE: Vinn et gromt entusiasttastatur Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Rart at de lodder ut et tastatur som de har slaktet i test, og samtidig kaller det "Et gromt entusiast tastatur".. God helg. 4 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Rart at de lodder ut et tastatur som de har slaktet i test, og samtidig kaller det "Et gromt entusiast tastatur".. God helg. De må jo bli kvitt det 3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Rart at de lodder ut et tastatur som de har slaktet i test, og samtidig kaller det "Et gromt entusiast tastatur".. God helg. De må jo bli kvitt det Det er tydeligvis sommerferie i redaksjonen. Det henger ikke helt på greip å lage en konkuranse med et produkt de selv sier er helt ræva. Lenke til kommentar
gussy Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Rart at de lodder ut et tastatur som de har slaktet i test, og samtidig kaller det "Et gromt entusiast tastatur".. God helg. Testen er jo i forhold til prisen og tastaturet er for fortsatt et gromt tastatur hvis man vinner det og ikke betaler for det er det ikke? Ikke svar på konkurransen så har jeg større sjanse for å vinne et gromt tastatur ? 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Rart at de lodder ut et tastatur som de har slaktet i test, og samtidig kaller det "Et gromt entusiast tastatur".. God helg.Testen er jo i forhold til prisen og tastaturet er for fortsatt et gromt tastatur hvis man vinner det og ikke betaler for det er det ikke? Ikke svar på konkurransen så har jeg større sjanse for å vinne et gromt tastatur ? Værsegod! 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hadde ikke vært dumt å vinne dette da jeg skal bruke ''nok'' penger på å bygge pc neste måned... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Helt grei konkurranse. Jeg er med Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tipper det er et eget økosystem som lever nede i mitt nåværende tastatur. Et nytt et kunne vært midt i blinken 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå