Gå til innhold

Z2 eller G3 eller noe enda bedre?! Intet budsjett

Anbefalte innlegg

Hei jeg er på leit etter en ny smartphone. Prisen er ikke noe problem. Har sett på sony experia z2 og nye lg g3, men klarer ikke helt å bestemme meg. Noen som vet om de er verdt prisen eller kan anbefale meg en annen?

Takker og bukker for svar på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sett på Oppo Find 7 med QHD skjerm som kan forhåndsbestilles nå (blir sendt ut i midten av Juli)?

Denne telefonen selges ikke i Norge men kan kjøpes inn i Norge. Telefonen er kinesisk og kan bli kjøpt i fra England om du bor i europa. Så om du ikke vet noe om denne telefonen så kan du jo sjekke ut tråden min om Oppo Find 7 som du finner i min signatur.

Lenke til kommentar

Den så ganske så snasen ut :dribble: . Problemet er at den er fryktelig dyr. Den er jo nesten 300 dollar dyrere enn Oppo Find 7 f.eks.

EDIT: Joda vet at trådstarter ikke har noen begrensning på pris. Men alikavel, man får jo en annen telefon som er bedre på nesten alt til en mye lavere pris.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Vet at du er en Oppo fan, men veldig mange har en oppfatning av at Japansk er av høyere kvalitet enn Kinesisk. Det gjelder sikkert ikke alt, men det gjelder både biler, TVer, stereoanlegg og datamaskiner. Så hvorfor ikke telefoner?

Det kan jo hende Oppo er mye bedre, men det kan hende at de 300 dollarene er verdt det også. Pluss at den butikken jeg linket til er veldig villige til å skrive lav verdi på pakken så du slipper å betale moms.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Har du sett på Oppo Find 7 med QHD skjerm som kan forhåndsbestilles nå (blir sendt ut i midten av Juli)?

Denne telefonen selges ikke i Norge men kan kjøpes inn i Norge. Telefonen er kinesisk og kan bli kjøpt i fra England om du bor i europa. Så om du ikke vet noe om denne telefonen så kan du jo sjekke ut tråden min om Oppo Find 7 som du finner i min signatur.

Leste litt på tråden din og jeg må si den så ganske interresant ut. Viss den kommer ut i midten av juli er det ikke et problem :) Viss jeg eventuelt kjøper denne mobilen inn til Norge, vil jeg måtte betale masse penger for frakt? Og har du noe erfaring med Oppo? Litt leit å kjøpe en mobil som ikke har så stor kvalitet..
Lenke til kommentar

Leste litt på tråden din og jeg må si den så ganske interresant ut. Viss den kommer ut i midten av juli er det ikke et problem :) Viss jeg eventuelt kjøper denne mobilen inn til Norge, vil jeg måtte betale masse penger for frakt? Og har du noe erfaring med Oppo? Litt leit å kjøpe en mobil som ikke har så stor kvalitet..

Oppo Find 7a som har 1080p skjermen er ute nå og kan bestilles og bli sendt av gårde med en gang. Så det er kun Find 7 versjonen med QHD skjermen som kun kan forhåndsbestilles nå hvor den blir sendt ut i midten av Juli.

Nei, når du kjøper noe i fra OppoStyle med verdi på over 100 euro, så får du gratis frakt, så det eneste du trenger å bry deg om er den Norske 25% MVA'en og et ekspedisjonsgebyr i fra Posten.

Selv om jeg står for Oppo Find 7a & Find 7 tråden, så har jeg ikke noe personlig erfaring med disse telefonene, men dem som har telefonene er ganske fornøyd med telefonene. Det eneste Oppo ikke er flink på (enda) er å oppdatere Android versjonene til telefonene sine. Akkurat nå så er Oppo Find 7a og Find 7 på Android 4.3 mens mange andre produsenter er på Android 4.4.4 eller snart får Android 4.4.4. Men jeg vet at Oppo kjører på en Android 4.4.2 versjon internt i firmaet, så det kommer ut, det er bare at dem er litt sein med å utgi ny Android versjoner.

Ellers når det kommer til kvaliteten på telefonene, så er dem av det beste du får tak i (selv bedre enn HTC One M8). Du kan jo bare se på en i fra XDA sier om hvordan telefonen er bygd opp på på innsiden her.

Så har jo DinSide nylig testet Oppo Find 7 med QHD skjerm som du kan se på her: http://www.dinside.no/929387/oppo-find-7

Hvis det er noe mere du lurer på, så er det bare å spørre meg her, eller i min Oppo Find 7a & Find 7 tråd.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...