fjarle Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Har mobilen din vokst fra bilholderen? Dash Crab FX holder virkelig store telefoner.DAGENS DINGS: Dash Crab FX Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Kjøpte samsung sin originale. Detter ned når det kommer sol på ruta 1 Lenke til kommentar
Just_in_case_666 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Denne er også et billig alternativ til dyre mobilholdere! http://samok.no/butikk/mobiltilbehor-universal/universal-mobilholder-for-jevne-underlag-og-glass/ Lenke til kommentar
Sheweiquo-a Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Poenget med det klebrige materialet er at den kan festes andre steder enn vinduet. For eksempel dashbordet eller i stolpen, funket ganske greit når jeg testet, fikk festet den opp på veggen inne også Og når den slutter å klebe er det bare å vaske den med såpe og vann så kleber den igjen.Tror jeg betalte 150 for min, men ble litt skuffa over at det var skikkelig plast og ikke noe særlig metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg