kel varnsen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Bygde ny PC og etter litt frem og tilbake fikk jeg det til å funke. I hvert fall delvis. Skjermen var helt svart når jeg bruker HDMI eller displayport, men DVI fungerer. Har et sapphire r9 290x tri-x skjermkort. Har installert windows 8.1 og alt av drivere som fulgte med hovedkortet og skjermkortet. Ingenting annet. Så hva kan problemet være? Mitt andre spørsmål gjelder harddisker. Jeg har 1 SDD som funker som bare det og 1 vanlig spindisk, som maskinen tydeligvis ikke finner. Hvordan kan jeg "finne" den og bruke den? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Mulig du må skifte inngang manuelt på skjermen. Og ser du hard disken i Disk behandling? Ser du den i Disk behandling, må du gi den et stasjonsbokstav, eventuelt initialere den. Lenke til kommentar
kel varnsen Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Skjermen er : Acer 27" LED K272HUL Har prøvd å skifte skjerm manuelt. Funker ikke, hverken med displayport eller hdmi. Kablene og skjerm fungerer, da jeg testet de med min bærbare pc. Når det gjelder harddisken, ser jeg den i enhetsbehandling. Men hvordan kan jeg gi den en stasjonsbokstav og installere den? EDIT: Av en eller annen grunn funka displayport plutselig. Så nå er det kun harddisken som mangler. Endret 5. juli 2014 av kel varnsen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Diskbehandling. (se min signatur) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Computer management -> Disk manager -> Velg disk, høyreklikk, Formater. (Computer management finnes bl.a. under kontroll panel -> System & sikk... -> Administrative...) Lenke til kommentar
kel varnsen Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Edit: nevermind. Funka det også. Da tror jeg alt fungerer. Endret 5. juli 2014 av kel varnsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå