AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei. Jeg skal møte kjæresten igjen for første gang på en uke og vi er alene hjemme. Det blir en veldig seksuell uke (gå rundt naken/string osv) og vi skal kose oss skikkelig. Men jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre på henne som er veldig uvanlig/annerledes som er veldig godt/pirrende. Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre? Noe som er litt ute av det vanlige helst og noe hun sikkert kommer til å elske. Anonymous poster hash: e68df...37c 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg har hatt stor suksess med sjokoladefondue! Det kan være en fin ting man kan gjøre sammen. Dyppe bær og friskfrukt i smeltet sjokolade. Videre kan man bruke den samme sjokoladen på kroppen, for å sleike det av. Alternativt er en massasje også noe som setter fart på sexlivet. Skru av alt lyset og fyr opp masse levendelys, søk opp noe spa musikk for å ha i bakgrunnen og varm opp en kjele med vann som du kan ha oljenflasken i slik at oljen blir varm. Kle dere nakne begge to og gi henne en skikkelig massasje i 10-15 min før du begynner å gjøre det mer sexuelt. Tease henne litt før du begynner å penetrere henne. Utenom det kan du gå ned på henne, det er noe de fleste jenter setter pris på! Det kan også være en god mulighet for å kjøpe inn litt leketøy hvis dere ikke har det. Gå igjennom kondomeriet.no og andre nettbutikker for inspirasjon. Anonymous poster hash: 21e98...e22 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Vi har tenkt til å bruke sjokolade. Er det evnt trygt å bruke setter vagina? Skal være så mye selkseull spenning at vi så vidt klarer å la vær. (Allerede bygget opp) kjøper også en vibratordildo på veien. Anonymous poster hash: e68df...37c Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Mat og vagina bør du holde separert. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Har tenkt å bruke en del straff/belønning osv. Har dere noen forslag til hvordan vi kan straffe hverandre? Noe som gjør vondt og/eller noe som er veldig uvanlig eller ekkelt gjerne. Noe en som oftest ikke vil gjøre. Anonymous poster hash: e68df...37c Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 smeltet stearin/latex. har dere badekar kan dere tisse på hverandre. stikke div uvanlige artikler inn i hverande. men ikke mat og lignende. gi hverandre støt. osv osv..... kos dere 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Trenger noe som virkelig kan tenne henne og få henne til maksimal klimaks. Anonymous poster hash: e68df...37c Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 du kan starte med å sette ut stearinglys, helt naken med forkle ta fram støvsugeren og vask hele kåken Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 lite som tenner mer enn å legge dama over fanget og rise henne ordentlig. Kan du samtidig fingre henne litt imellom dersom du ønsker det. Du har også en enkel vei til å flytte henne ned på kne foran deg og beordre henne til å være flink jente og deepthroate deg, hvorpå du sørger for at hun deepthroater med en bestemt hånd på hodet hennes, hun får selvfølgelig ikke lov å flytte hendene fra ryggen. Anonymous poster hash: eca0c...944 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Her var det altfor mange tullete svar. Anonymous poster hash: cc04e...472 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Om du ønsker å gjøre noe som virkelig tenner henne er det en god ide å finne ut hva hun tenner på først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg