Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelle handlinger på kjæresten

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal møte kjæresten igjen for første gang på en uke og vi er alene hjemme. Det blir en veldig seksuell uke (gå rundt naken/string osv) og vi skal kose oss skikkelig.

Men jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre på henne som er veldig uvanlig/annerledes som er veldig godt/pirrende. Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Noe som er litt ute av det vanlige helst og noe hun sikkert kommer til å elske.

Anonymous poster hash: e68df...37c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt stor suksess med sjokoladefondue! Det kan være en fin ting man kan gjøre sammen. Dyppe bær og friskfrukt i smeltet sjokolade. Videre kan man bruke den samme sjokoladen på kroppen, for å sleike det av.

Alternativt er en massasje også noe som setter fart på sexlivet. Skru av alt lyset og fyr opp masse levendelys, søk opp noe spa musikk for å ha i bakgrunnen og varm opp en kjele med vann som du kan ha oljenflasken i slik at oljen blir varm.
Kle dere nakne begge to og gi henne en skikkelig massasje i 10-15 min før du begynner å gjøre det mer sexuelt. Tease henne litt før du begynner å penetrere henne.

Utenom det kan du gå ned på henne, det er noe de fleste jenter setter pris på!

Det kan også være en god mulighet for å kjøpe inn litt leketøy hvis dere ikke har det. Gå igjennom kondomeriet.no og andre nettbutikker for inspirasjon.

Anonymous poster hash: 21e98...e22
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du kan starte med å sette ut stearinglys, helt naken med forkle ta fram støvsugeren og vask hele kåken

Lenke til kommentar

lite som tenner mer enn å legge dama over fanget og rise henne ordentlig. Kan du samtidig fingre henne litt imellom dersom du ønsker det. Du har også en enkel vei til å flytte henne ned på kne foran deg og beordre henne til å være flink jente og deepthroate deg, hvorpå du sørger for at hun deepthroater med en bestemt hånd på hodet hennes, hun får selvfølgelig ikke lov å flytte hendene fra ryggen.

Anonymous poster hash: eca0c...944
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...